۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

خدمات سازا دیزاین

سازا دیزاین جهت ارتقاء طراحی ظاهری بناهای عمومی و اختصاصی در سطح شهر و طراحی های داخلی بناها با همکاری یک تیم با تجربه و حرفه‌ای خدمات زیر را به شما ارائه می دهد.

کابینت

کابینت‌های ممبران از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع کابینت‌های آشپزخانه به شمار می‌روند. این نوع از کابینتها به دلیل زیبایی ظاهری و کیفیت بالای خود ، در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. مواد مورد استفاده در کابینت ممبران با کابینت های دیگر تفاوت چندانی ندارد و از همان مواد مانند چوب، MDF و… تولید می شود. سپس بر روی صفحات ممبران نوعی پوشش به نام PVC قرار می گیرد. کابینت های ممبران از جمله کابینت های کلاسیک می باشند.

از ورق های ام دی اف 16 میلیمتری ساخته میشود. مشخصه اصلی آن طرح های برجسته ایست که اغلب از هنر و معماری ایرانی الهام گرفته میشوند، نصب و وکیوم روکش پلاستیکی روی کابینت های ممبران با دستگاه هایی مخصوص انجام می‌شودکه بسیار با ثبات و محکم می باشد.

انواع کابینت ممبران یا همان وکیوم به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می شود. همانطور که از نام این دو نوع کابینت مشخص است نوع مدرن با طراحی و منبت کاری کمتر و ساده تر می باشد ولی کابینت ممبران کلاسیک با طرح و نقش های بیشتر و یادآور معماری قدیمی ایرانی می باشد.
بیشتر بخوانید

کابینت های گلاس، از کابینت های آشپزخانه مدرن به حساب می آیند. جنس این نوع کابینت از ورقه‌های «های گلاس» می باشد که ظاهری شفاف و شیشه ای شکل ای دارد که برق می زند و مورد توجه افراد خوش سلیقه می باشد و تعداد زیادی از انتخاب مشتری ها را به خود معطوف کرده قیمت این نوع کابینت بسیار مناسب بوده و خودِ این باعث شده تقاضا برای کابینت گلاس در بین انواع کابینت بالاتر باشد.

ظاهر براق، شفاف و شیشه ای شکل ای دارد، که مورد توجه افراد خوش سلیقه می باشد و تعداد زیادی از انتخاب مشتری ها را به خود معطوف کرده است. . این نوع کابینت ها در دو دسته مدرن و ساده طبقه بندی می شوند.

کابینت‌های های‌گلاس یک نمونه مقاوم در میان کابینت‌های موجود در بازار بوده که از چوب ام دی اف تولید و ساخته می‌شود و دارای روکش پلاستیکی و براقی است که در انواع رنگ‌های گوناگون و متنوع یافت می‌شود.کابینت‌های های‌گلاس با روکشی پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس می‌باشند.

یک ویژگی دیگر که باعث می شود این نوع کابینت طرفداران زیادی داشته باشد عدم وجود برجستگی و طرح منبت روی کابینت است که تمیز کردن آن را ساده تر می کند.

بیشتر بخوانید

فرآورده های چوبی انواع متفاوتی داشته که یک دسته از آن فرآورده ها،  فرآورده های کامپوزیتی می باشد که در تولید و ساخت انواع وسایل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و سه  مدل تخته فیبر در ساخت کابینت استفاده می شود که شامل MDF، اچ دی اف و نئوپان می باشد.

ام دی اف نوعی مصالح ساختمانی مهندسی شده است که می تواند برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. MDF مخفف تخته فیبر با چگالی متوسط است و از ورقه های نازک الیاف چوب، رزین و روکش ساخته شده است. این مواد حرارت داده شده و به صورت ورقه های بزرگ فشرده می شوند که بسته به نیاز می توان آنها را به اشکال مختلف برش داد.

این احتمال وجود دارد که شما از ام دی اف در خانه خود استفاده کرده باشید و حتی متوجه آن نباشید. می توان از آن برای هر چیزی از درهای کابینت گرفته تا کتابخانه و میز قهوه استفاده کرد.

ام دی اف به یکی از پرطرفدارترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است زیرا مقرون به صرفه و بادوام است و از نظر کاربرد بسیار متنوع است. از یک طرف، ام دی اف گزینه ارزان تری نسبت به چوب جامد است، اما این به معنای ضعیف بودن آن نیست.
بیشتر بخوانید

طراحی مدرن از ابتدای جنگ جهانی اول شروع شد که ویژگی‌های آن سادگی، سطح صاف و بدون شیب بود. کابینت‌های مدرن دارای مولفه‌هایی از جمله: سادگی در و چوب‌ها، براق بودن و طراحی زاویه دار هستند و همچنین دارای فضایی جهت نگهداری ظروف آشپز‌خانه و غذاخوری نیز هستند.

اگر آشپزخانه ای مدرن دارید، کابینت های مدرن یک انتخاب واضح هستند، اما این دو لازم نیست دست به دست هم بدهند. کابینت های شیک و ساده می توانند به یک خانه سنتی احساس تازگی بیشتری ببخشند.

کابینت آشپزخانه به سبک مدرن به اندازه کافی کاربردی و کارآمد هستند تا با هر نوع عنصر دیگری مطابقت داشته باشند، و به احتمال زیاد تا چند سال بعد همچنان زیبا به نظر می رسند. پیدا کردن ایده‌های مناسب برای ایجاد آشپزخانه‌ای که در سال‌های آینده آن را دوست خواهید داشت، حیاتی است.

چه ظاهری کلاسیک با جزئیات زیاد را ترجیح دهید یا چیزی مدرن‌تر، مانند سطوح تخت، می توانند ایده‌های الهام‌بخشی را برای شما فراهم کند.

بیشتر بخوانید

سالن های گردهمایی

سینمای خصوصی فضایی به شمار می رود که در آن شخص قادر خواهد بود تا بالاترین و بهترین کیفیت را تجربه نماید. در این فضا هم اصول اولیه طراحی داخلی و هم مهندسی صوت مد نظر گرفته شده است. از این فضا شما علاوه بر دیدن فیلم می توانید برای گوش دادن موسیقی نیز استفاده کنید.


بیشتر بخوانید

سالن کنفرانس از گذشته تا به امروز دچار تغییرات بسیار زیادی شده است. طراحی این سالن ها از قدیم چه به صورت سالن هایی برای نمایش تئاتر و چه امروزه برای برگزاری جلسات بسیار مهم، همیشه مورد توجه معماران قرار گرفته است. طراحی سالن های کنفرانس باید به گونه ای صورت گیرد که در آن تمام اصول مورد نیاز به خوبی رعایت شده باشد.


بیشتر بخوانید

کسب و کارهای بزرگ نیازمند سالن های همایش مناسبی هستند تا بتوانند سمینارها و مقالات خود را به خوبی ارائه دهند. در واقع سالن های همایش یکی از قسمت های ضروری در هنگام گردهمایی ها هستند. در طراحی سالن همایش عوامل مهمی نقش دارند که از جمله آن ها می توان به رنگ سالن و میزها، امکانات و تکنولوژی های پیشرفته اشاره کرد. یکی دیگر از عوامل بسیار مهم تهویه سالن همایش نیز می باشد.


بیشتر بخوانید

پروژه های ساختمانی

معماری یکی از هنرهایی است که از قدیم الایام در جاهای بسیاری استفاده می شده است. این هنر از همان ابتدای حیات انسان شروع شده و تا همین امروز توانسته است که تغییرات چشم گیری پیدا کند. معماری به شکل ساختمان و … خود را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید

درباره معماری داخلی می توان گفت که از این روش برای طراحی کردن فضای درونی ساختمان استفاده می کنند. بعضی اوقات این امکان وجود دارد که طراحی هایی که توسط معمار صورت گرفته است دچار تغییرات زیادی شوند تا بتوانند با تغییر فضای جدید هماهنگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

پروژه ویژه

بازسازی نمای بانک مسکن شعبه نارمک

تهران، نارمک، میدان هفت حوض

طرح برگزیده بخش فضاهای عمومی دوسالانه معماری و معماری داخلی مجله هنر و معماری سال 1393

استفاده از لوگوی بانک مسکن به عنوان الگویی هویت ساز و نمادین برای پوسته خارجی سرلوحه طراحی این پروژه قرار گرفت، بدین صورت که بر خلاف پروژه های متداول در بازسازی نما که معمولا نتیجه کار یک شکل دوبعدی است، هدف ایجاد یک پوسته سه بعدی، پویا و پر انرژی بود که به عنوان یک عنصر و نشانه در بافت شهری خود را به نمایش بگذارد.