۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

4 ترکیب رنگ خیره کننده در دکوراسیون داخلی

فهرست عناوین

رنگ ها می توانند روحیه، انرژی، کارایی و حتی تصمیمات ما را کنترل کنند. رنگ ها می توانند سبک زندگی ما را تغییر دهند. خوب است چند ترکیب رنگ زیبا و خیره کننده را برای روح دادن به محیط زندگی بشناسیم تا کمی دکوراسیون داخلی خود را زیباتر کنیم. با سازا همراه باشید.


ترکیب رنگ بنفش، زرد، سفید، سبز

این ترکیب رنگ واقعا با وقار، شیک و آرام بخش است. از سفید یا بنفش به عنوان رنگ های اصلی یا مکمل استفاده کنید و زرد و سبز را چاشنی فضا کنید. بنفش پر رنگ یا ارغوانی از گذشته رنگی با شکوه و نشانه تجمل بوده است.

زرد رنگی خنده آور است اما زیاده روی در آن خسته کننده است. زرد را می توانید به شکل پوف، کوسن، گلدان و تابلو با هر ترکیب رنگی ست کنید.

تناژ بنفش در تاثیر آن بر فضا خیلی موثر است. بنفش های روشن مانند تصویر آرامش و لطافت بیشتری دارند و خودمانی تر هستند و بنفش های تیره شکوه و تجملی پنهان دارند و رنگ های سنگینی هستند که باید در استفاده از آنها حرفه ای بود.


ترکیب رنگ طیف های مختلف آبی و نارنجی

 

 

رنگ آبی و نارنجی نیز در چرخه رنگ در مقابل هم قرار دارند و مکمل یکدیگر هستند. ترکیب آنها فضایی شاد و در عین حال راحت ایجاد می کند. ترکیب رنگ آبی و نارنجی در کنار وسایل چوبی و قهوه ای خوب ست می شود و فضایی گرم و دلچسب مانند خانه های قدیمی ایجاد می کنند.


ترکیب رنگ صورتی پر رنگ، بنفش پر رنگ، گلبهی پر رنگ، طوسی

رنگ های صورتی، گلبهی و بنفش به پر رنگی رنگ های بالا معمولا در تابستان مد می شوند. آفتاب گرم تابستان در کنار این رنگ ها انرژی تان را چندین برابر می کنند.

از رنگ های صورتی و نارنجی پر رنگ در کوسن ها و قاب ها به میزان اندک استفاده کنید و در کنار آن رنگی خنثی مثل طوسی به کار ببرید، چرا که این رنگ های زیبا آنقدر جلوه گر هستند که می توانند تمام نگاه تان را به خود جلب کنند.


ترکیب رنگ طیف های مختلف آبی، رنگ سفید، رنگ سبز

ترکیب فام های مختلف آبی با رنگ سبز و سفید، آرام بخش است. این ترکیب رنگ بسیار مناسب اتاق کودکان بیش فعال است که تمرکز و راحتی را برای آن ها فراهم می کند. همچنین در مناطق گرم در تابستان مثل خانه های ساحلی ترکیب رنگ آبی و سفید و سبز بسیار جذاب می شود و حال و هوای ساحل را به داخل خانه می آورد.

اگر این ترکیب رنگ را می پسندید ولی می خواهید دکوراسیون تان کمی گرم تر باشد از رنگ سفید برای بیشتر قسمت ها استفاده کنید و سبز و آبی را در پرده ها ، پارچه ها ، فرش و کوسن ها به کار ببرید. می توانید برای اطمینان از پایین نبودن سطح انرژی اتاق چند تکه زرد رنگ هم به فضا اضافه کنید.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید