۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

زیباترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس

رنگبندی کابینت هایگلاس

فهرست عناوین

رنگ کابینت هایگلاس در جلوه و زیبایی آن بسیار موثر است. اگر رنگ آن روشن باشد، خاصیت بازتاب نور چند برابری ایجاد خواهد کرد و آشپزخانه را بزرگ و جادار نشان خواهد داد. این نوع کابینت به رنگ تیره نیز بسیار جذاب و شیک است، اما استفاده از آن در آشپزخانه کوچک توصیه نمی‌شود. البته اگر رنگ تیره را دوست دارید، می‌توانید از ترکیب آن با یک رنگ روشن مثل سفید یا کرم بهره ببرید.

 

بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت هایگلاس شیک‌ و مدرن

این کابینت همان کابینت ام‌دی‌اف است که روکش پلکسی گلاس دارد. پلکسی گلاس نوعی پلاستیک است که ظاهری شفاف و شیشه مانند دارد. از آن در صنعت ساختمان‌سازی از جمله کابینت آشپزخانه بسیار استفاده می‌شود.

مهم‌ترین خاصیت این نوع کابینت شفاف‌بودن و درخشندگی سطح آن است. درب آن نور طبیعی یا مصنوعی آشپزخانه را در محیط منعکس می‌کند. این خاصیت در آشپزخانه‌های کوچک معجزه می‌کند، به خصوص اگر رنگ روشن را انتخاب کرده باشید. این وسیله استحکام و عمر بالایی دارد، نگهداری آن آسان بوده و خیلی راحت تمیز می‌شود.

رنگ کابینت هایگلاس

این کابینت در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی ارائه می‌شود. انواع طیف‌های تیره و روشن و انواع رنگ‌های گرم و سرد و خنثی در آن موجود است. سفید، پرطرفدارترین رنگ آن به حساب می‌آید. این رنگ یک دست، آشپزخانه را روشن و تمیز جلوه می‌دهد. اما ترکیب آن با رنگ‌های دیگر هم طرفداران زیادی دارد.

اگر به دنبال جدیدترین رنگ برای این کابینت هستید، ترکیب رنگ سفید مشکی در حال حاضر به‌روزترین و جدیدترین آن محسوب می‌شود. البته اگر آشپزخانه شما کوچک است، بهتر است این ترکیب را به کار نبرید. اما در آشپزخانه‌های بزرگ استفاده از این طراحی می‌تواند حالت جذاب و مجللی به منزل شما بدهد. به عبارت دیگر، کنتراستی که دو رنگ کاملا متضاد سفید و مشکی ایجاد می‌کنند، خیره‌کننده خواهد بود. برای طراحی کابینت های گلاس متناسب با آشپزخانه خود می‌توانید از مشاوران سازا دیزاین کمک بگیرید.

 

رنگ کابینت هایگلاس

پیشنهادهایی برای ترکیب بهتر رنگ کابینت هایگلاس

اگر به ترکیب سفید و مشکی علاقه دارید، راه‌های زیادی برای استفاده از این دو رنگ در دکوراسیون آشپزخانه خود دارید. می‌توانید کل کابینت‌ها را به رنگ سفید و صفحه روی آن را به رنگ مشکی درآورید، یا برعکس. یک پیشنهاد جالب دیگر اینکه کابینت را سفید یک دست انتخاب کنید. سپس دیوار آشپزخانه را با کاغذ دیواری طرح‌دار به رنگ سفید و مشکی بپوشانید یا از وسایل دکوری و صندلی اوپن به رنگ مشکی استفاده کنید.

استفاده از برچسب درب کابینت هم ایده زیبایی است. اگر آشپزخانه شما کوچک است و کابینت سفید نصب کرده‌اید، می‌توانید روی بعضی از درها برچسب با طرح و رنگ سفید و مشکی بچسبانید. استفاده از فرش و کفپوش سفید و مشکی یا میز ناهارخوری و صندلی‌های آن با همین ترکیب رنگ هم راهکار جالبی به نظر می‌رسد.

بهترین ترکیب رنگ کابینت هایگلاس

انتخاب ترکیب رنگ هم باز به سلیقه خود شما بستگی دارد. هر فردی یک رنگ را آرامش‌بخش و زیبا می‌داند. اما اگر بخواهید بدانید بقیه مردم چه ترکیب رنگی را می‌پسندند، کابینت سفید طلایی، سفید قهوه‌ای و سفید اکلیلی از پرطرفدارترین ترکیب رنگ‌های این وسیله هستند.

این کابینت در رنگ‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شود. برای همین دست شما در انتخاب کاملا باز است. در ادامه رنگ‌های این وسیله را توضیح می‌دهیم.

 

رنگ کابینت هایگلاس

 

کابینت هایگلاس سفید طلایی

این رنگ یک مورد مدرن محسوب می‌شود. به عبارت دیگر کسانی که تمایل دارند رگه‌هایی از تجمل و اشرافیت را در آشپزخانه خود داشته باشند، می‌توانند از این ترکیب استفاده کنند. البته در استفاده از رنگ طلایی نباید زیاده‌روی شود. زیرا زیبایی سفید طلایی مدرن به کم‌بودن رنگ طلایی آن است.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای

رنگ قهوه‌ای هیچ گاه جلوه و محبوبیت خود را در دکوراسیون داخلی از دست نداده است. اگر دوست دارید از یک رنگ گرم در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید، این رنگ بسیار ایده‌آل است. این ترکیب یک رنگ زیبا وشیک است که فضای آشپزخانه شما را گرم و صمیمی می‌کند.

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

طرح اکلیلی یا شاینی اخیرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اکلیلی در واقع رنگ نیست، بلکه طرحی شبیه آسمان پرستاره است که دارای یک رنگ زمینه و ریزدانه‌هایی به رنگ دیگر روی پس‌زمینه است.

کابینت هایگلاس سفید کرم

رنگ کرم خنثی است و در واقع یکی از طیف‌های رنگ سفید به شمار می‌آید. استفاده از آن در آشپزخانه ممکن است کمی خسته‌کننده به نظر برسد. برای همین حتما در آشپزخانه از کاغذ دیواری یا کفپوش یا وسایل دکوری به رنگ‌های دیگر استفاده کنید تا کابینت سفید کرم دلزدگی ایجاد نکند.

کابینت هایگلاس سفید بنفش

رنگ بنفش بیشتر در آشپزخانه‌های مدرن کاربرد دارد. انتخاب این ترکیب برای افرادی که سلیقه‌های خاص دارند، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. البته بهتر است رنگ کابینت خود را بر اساس علاقه شخصی و زیبایی آشپزخانه خود انتخاب کنید. کابینت سفید بنفش می‌تواند در طیف‌های تیره و روشن رنگ بنفش ساخته شود. کابینت با این رنگ یکی از زیباترین و به‌روزترین کابینت‌های مدرن به حساب می‌آید.

کابینت هایگلاس سفید بادمجانی

کابینت سفید بادمجانی در واقع همان سفید بنفش، اما با طیف تیره‌تر رنگ بنفش است. رنگ بادمجانی یک رنگ تیره محسوب می‌شود و بهتر است آشپزخانه شما به حد کافی بزرگ باشد تا این ترکیب رنگ در آن جلوه پیدا کند. اگر آشپزخانه شما کوچک است، در این ترکیب، از رنگ سفید بیشتر استفاده کنید.

 

کابینت های گلاس بنفش

 

کابینت هایگلاس سفید نسکافه‌ای

رنگ نسکافه‌ای یکی از طیف‌های روشن رنگ قهوه‌ای است. ترکیب سفید نسکافه‌ای آشپزخانه را بسیار شیک و با کلاس می‌کند. استفاده از رنگ نسکافه‌ای در کنار رنگ خنثی سفید، ترکیبی فوق‌العاده می‌سازد. این ترکیب هم درخشش و روشنایی رنگ سفید را دارد، هم گرما و جنب و جوش رنگ نسکافه‌ای. ترکیب این دو رنگ زیبا و جذاب یک محیط فوق‌العاده زیبا و ساده را در آشپزخانه برای شما می‌سازد.

کابینت هایگلاس سفید طوسی

طوسی یکی از رنگ‌های خنثی و پرطرفدار در دکوراسیون سبک مدرن است. طیف‌های تیره و روشن آن در کابینت سفید طوسی، مدرن‌ترین و لوکس‌ترین کابینت را می‌سازد. از آنجا که رنگ سفید و طوسی هر دو سرد و خنثی هستند، ترکیب آن دو محیط آشپزخانه را سرد و صنعتی می‌کند.

اما می‌توانید هم از زیبایی و جذابیت این ترکیب بهره ببرید، هم با استفاده از مجسمه یا گلدان یا صندلی اوپن به رنگ‌های گرم و انرژی بخش، رنگ دکوراسیون آشپزخانه خود را تعدیل کنید. به طور کلی استفاده از دو رنگ سفید و طوسی به عنوان رنگ غالب و رنگ‌های گرم دیگر به عنوان رنگ‌های فرعی، یک آشپزخانه ویژه و مدرن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کابینت هایگلاس رنگ کاپوچینو

رنگ کاپوچینو هم یکی از طیف‌های روشن قهوه‌ای است. رنگ کاپوچینو از نسکافه‌ای کمی تیره‌تر به نظر می‌رسد. کابینت به این رنگ این روزها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. زیرا خط و خش و گرد و غبار کمتری را روی سطح خود نشان می‌دهد. این رنگ بسیار زیبا و مدرن و امروزی است و یکی از رنگ‌های محبوب در این کابینت به شمار می‌رود. می‌توان این رنگ را با رنگ سفید ترکیب کرد تا زیبایی دوچندانی در آشپزخانه ایجاد شود.

 

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه

 

کلام آخر

رنگ بندی کابینت هایگلاس بسیار متنوع است. انتخاب بهترین رنگ برای آن به سلیقه شخصی، کوچک یا بزرگ بودن آشپزخانه و  نورگیر بودن آشپزخانه شما بستگی دارد. برای پیدا کردن بهترین ترکیب رنگ که مناسب آشپزخانه شما باشد، بهتر است نمونه‌های انجام شده را ببینید و تصمیم بگیرید.

شرکت سازا در این خصوص آماده ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات به مشتریان است. از سوی دیگر کارشناسان ما نیز آمادگی این را دارند که با توجه به شرایط آشپزخانه شما، راهنمایی‌های لازم را در این خصوص به شما ارائه دهند.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

میانگین امتیاز 3.7 / 5 – تعداد رای 4