۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

رنگ مناسب برای ام دی اف آشپزخانه

فهرست عناوین

آشپزخانه قلب خانه و محیط کار بانوان خانه دار است لذا طراحی داخلی آن، اهمیت زیادی دارد. انتخاب متریال مناسب برای آشپزخانه قبل از هر چیز صورت میگیرد و انتخاب رنگ نکته دیگری است که در دکوراسیون آشپزخانه به ذهن می رسد. یکی از محبوب ترین متریال های مورد استفاده در کابینت های آشپزخانه، ام دی اف است که طرح ها و رنگ های آن انتخاب های شما را دو چندان می کند. با سازا همراه باشید.

نکاتی در باره ام دی اف (MDF)

ام دی اف  مخفف تخته فیبر با چگالی متوسط و از فرآورده های چوبی است. تخته فیبر در این متریال به روش خشک تولید می شود و پس از آن روکش می شود. روکش هایی با طرح ها و رنگ های گوناگون که به دوام آن در آشپزخانه کمک می کند. متداول ترین نوع روکش در ام دی اف ها، روکش ملامینه است، که از کاغذ نقش دار آغشته به چسب تهیه می شود.

تاثیر طراحی در انتخاب رنگ

ابعاد آشپزخانه می تواند در انتخاب رنگ ام دی اف تاثیر گذار باشد. در آشپزخانه هایی با ابعاد کوچک بهتر است از رنگ های روشن بهره ببرید. با توجه به میزان روشنایی و نورپردازی های آشپزخانه می توانید برای رنگ کابینت ام دی اف تصمیم گیری کنید. برای به کار بردن رنگ تیره در ام دی اف های آشپزخانه لازم است فضایی پر نور داشته باشید. تمیز کردن و پاکیزه ماندن کابینت ها هم می تواند در انتخاب رنگ ام دی اف تاثیر گذار باشد.

کابینت با ترکیب کرم و قهوه ای

طیف رنگ قهوه ای دارای محدوده وسیعی برای آشپزخانه ها است. گاهی انتخاب رنگ مورد پسند و ایده آل برای فضا مشکل بوده و حتی می تواند تردید ایجاد کند. پیشنهاد می کنیم در این مواقع از ترکیب رنگ های قهوه ای برای کابینت های ام دی اف استفاده کنید. رویه هایی از سنگ های قهوه ای روشن یا کرم با بدنه کابینت های ام دی اف قهوه ای تیره به حس زیبایی و شیک بودن دکوراسیون آشپزخانه اضافه می کند.

کابینت با رنگ خاکستری روشن

رنگ خاکستری روشن از رنگ های پر طرفدار در ام دی اف های آشپزخانه است. این رنگ به دلیل ماهیت خنثی به سادگی با رنگ های دیگر هماهنگ می شود و در دکوراسیون آشپزخانه فضایی ایده آلی را بوجود می آورد. در آشپزخانه هایی که کوچک و کم نور هستند، استفاده از رنگ خاکستری روشن پیشنهاد می شود.

 

کابینت با رنگ فندقی

رنگ فندقی در کابینت های آشپزخانه گرمی و صمیمیت فضا را بیشتر می کند. ایجاد فضایی دنج و دوست داشتنی با رنگ فندقی می تواند زیبایی دکوراسیون آشپزخانه را دوچندان کند. در نظر داشته باشید که رنگ فندقی در آشپزخانه هایی پر نور ، بازده بهتری دارند. رویه سنگ کورین به رنگ سفید در ترکیب رنگی با رنگ فندقی به کلاسیک شدن آشپزخانه کمک شایانی می کند.

کابینت با رنگ قهوه ای سوخته

رنگ قهوه ای تیره یا قهوه ای سوخته نیز همانند رنگ فندقی بهتر است در آشپزخانه های بزرگ و پر نور استفاده شود. به علت تیره بودن، این رنگ فضای آشپزخانه را کوچک تر نشان می دهد. در این حالت می توانید از لوازم و تجهیزات آشپزخانه به رنگ نقره ای و از جنس استیل استفاده کنید و آشپزخانه مدرن خود را تکمیل کنید.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید