021-22314022

اشتباهات رایج در خرید مبل راحتی (قسمت اول)

فهرست عناوین

اغلب افراد در هنگام خرید مبل راحتی دچار اشتباهاتی می شوند که اغلب باعث ناهماهنگی دکوراسیون داخلی منزل می شود. در این مقاله به نکاتی اشاره شده است تا شما از تمام آن اشتباهات رایج در زمان خرید مبل دوری کنید که در نتیجه می تواند تاثیر بسیار زیادی بر میزان رضایت شما از خرید مبل راحتی داشته باشد. با سازا همراه باشید.

خرید مبل بیش از اندازه بزرگ و یا بیش از حد کوچک

این اشتباه می تواند از رایج ترین اشتباهات موجود در زمان خرید مبل باشد. این اتفاق زمانی می افتد که شما فضای داخلی خانه و یا مبل راحتی را اندازه گیری نکرده باشید و یا گاهی اوقات هر دو آنها را نادیده گرفته باشید.

هرگز این تصور را نکنید که مبلمان موجود در فروشگاه بسیار بزرگ به نظر می رسد. ممکن است یک مبل راحتی در یک نمایشگاه مبل ، به طور فریبنده ای کوچک به نظر رسد ، اما همان مبل ممکن است در اتاق شما خیلی بزرگ باشد.

بنابراین در اینجا به اهمیت اندازه گیری فضای داخلی خانه و یا مبل راحتی پی میبریم که با نداشتن این اندازه ها ، ممکن است دچار چه مشکلات ریز و درشتی شویم.

به غیر از اندازه گیری فضای داخلی خانه ، توجه به مقیاس نیز حایز اهمیت است.

مقیاس مبل راحتی شما باید در مقیاسی مشابه با مبلمان و لوازم دیگر خانه تان باشد. بنابراین در این حالت دیگر مبلمان شما بیش از حد بزرگ و یا خیلی کوچک در کنار بقیه مبلمان و اکسسوری به نظر نمی رسد.

خرید مبل بدون تست کردن

درست همانطور که مبل شما نباید برای فضای داخلی خانه تان بیش از حد بزرگ و یا بیش از حد کوچک باشد ، همچنین برای استفاده شما نیز نباید بیش از حد بزرگ یا خیلی کوچک باشد.

برای مثال اگر شما قد بلند هستید ، اطمینان حاصل کنید که قسمت نشیمن مبل ، به اندازه کافی عمیق باشد تا بتوانید براحتی در آن جا گیرید و بنشینید.

اگر شما قد بلند نیستید و یا دچار زانو درد هستید، باید به دنبال یک بخش نشیمن کم عمق باشید تا بتوانید به راحتی از آن بیرون بیایید.

هرگز بدون اینکه مبلی را امتحان نکرده اید و از آن استفاده نکردید، آن را نخرید. ابتدا روی آن بنشینید، به آن تکیه دهید و یا بر روی آن دراز بکشید و مهم تر از همه همانطور که قصد دارید از آن در خانه استفاده کنید، آن را امتحان کنید.

اگر شما از چرت زدن بر روی مبل خود لذت می برید، مطمئن شوید که دسته های مبل راحتی، دارای ارتفاع مناسبی برای سر شما باشد. اطمینان حاصل کنید که کوسن ها و پشتی ها به همان اندازه که شما می خواهید نرم و یا محکم باشند.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید