۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

اشتباهات رایج در خرید مبل راحتی (قسمت دوم)

فهرست عناوین

اغلب افراد در هنگام خرید مبل راحتی دچار اشتباهاتی می شوند که اغلب باعث ناهماهنگی دکوراسیون داخلی منزل می شود. در این مقاله به نکاتی اشاره شده است تا شما از تمام آن اشتباهات رایج در زمان خرید مبل دوری کنید که در نتیجه می تواند تاثیر بسیار زیادی بر میزان رضایت شما از خرید مبل راحتی داشته باشد. با سازا همراه باشید.

خرید مبل با سبکی اشتباه

مبل شما باید با سبک دکوراسیون داخلی بقیه مبلمان فضا هماهنگ باشد. دقیقا مبل جدید شما باید همانی باشد که شما با آن راحت هستید، نه فقط از نظر زیبایی شناسی، بلکه همچنین از نظر نحوه عملکرد آن مبلمان به سبکی خاص نیز مهم است.

نحوه عملکرد مبلمان را می توان با امتحان کردن آن در محل تعیین کرد ، اما برای جلوگیری از خرید چیزی که اصلا به فضای خانه و سبک دکوراسیون داخلی شما نمی خورد ، حتما به طراحی آن مبل کاملا دقت کنید.

هر خانه ای دارای یک سبک دکوراسیون داخلی غالب می باشد و اگر شما یک مبل راحتی بخرید که با آن سبک دکوراسیون داخلی هماهنگ نباشد، ممکن است در دراز مدت دچار خستگی شدید چشم شوید ، مگر اینکه مانند یک طراح داخلی بتوانید به طور خاص همه مبلمان و دکوراسیون داخلی را به طور کارشناسانه ای با هم ادغام کنید.

اگر می خواهید که فضایی زیبا و دکوراتیو را در عین امنیت تجربه کنید، به طرز قرار گرفتن مبل راحتی خود در کنار سایر لوازم خانگی توجه دقیق داشته باشید.

انتخاب پارچه یا رنگ اشتباه برای مبل خود

انتخاب پارچه نامناسب برای مبلمان می تواند یک اشتباه گران قیمت برای شما محسوب شود. 

اگر قصد دارید مبلمانی را برای قسمتی از خانه خود که به شدت پرکاربرد است و مقدار قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه مبل خود را بر اساس نحوه استفاده از آن و نیز در محلی که آن را قرار می دهید ، انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که وجود یک پارچه نازک و یا رنگ ظریف و ملیح ، نمی تواند برای مدت زیادی برای شما دوام آورد و حتی ممکن است قبل از این که بتوانید از آن به طور کامل لذت ببرید ، به کلی نابود شوند.

همچنین انتخاب رنگ نامناسب برای پارچه مبل می تواند اشتباه بسیار بدی باشد.

بنابراین در چنین مواقعی می توان این ایده خوب را به کار برد که با مشاهده نمونه تصاویر فضا های داخلی خانه های ایده آل ، نکاتی مناسب را در این زمینه و نیز رابطه بین رنگ پارچه مبل را با دیگر وسایل ، رنگ دیوار و نور دریافت کرد. و یا اینکه با یک کارشناس مناسب در این زمینه مشورت کنید.

دقت داشته باشید که همیشه رنگی را که دوست دارید با آن زندگی کنید ، انتخاب کنید. یعنی رنگ های مبل خود را فقط بر اساس مد روز و یا هوی و هوس انتخاب نکنید. چرا که قرار است تا مدت ها ، با آن رنگ مبل زندگی کنید.

خرید مبل با کیفیت پایین 

همیشه در زمان خرید، قطعا مساله بودجه مورد مهمی می باشد.

اما خرید یک مبل راحتی با کیفیت مناسب و عالی، حداقل این تضمین را به شما می کند تا برای چند سالی از آن استفاده کنید و مجبور نباشید که به سرعت آن را با یک مبل راحتی دیگر جایگزین کنید. 

خرید مبل راحتی با کیفیت بالا در بلند مدت به مقدار زیادی به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک می کند. بنابراین همیشه می بایست مساله کیفیت را در زمان خرید مبل و اصولا هر کالایی در نظر داشت.

البته شما براحتی می توانید یک مبل راحتی بی کیفیت و درجه پایین را برای خانه و یا محل کار خود خریداری نمایید.

اما خوب است که بدانید این مبل بی کیفیت نمی تواند به مدت زیادی برای شما عمر کند و همینطور شکل ظاهری و راحت بودن خود را بعد از چندین بار استفاده در عرض چند ماه، از دست می دهد.

همچنین قاب های دور یک مبل با کیفیت پایین می توانند به سرعت شکننده باشند و با هر بار جابه جایی هر چند کوچک، اسکلت مبلمان به هم بریزد. و یا دسته های مبل بعد از مدتی استفاده کردن، می تواند لق شوند و پایه ها نیز از استحکام و پایداری اولیه خود فاصله گیرند.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید