۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

کابینت ممبران با اپن جزیره

فهرست عناوین

آیا اپن جزیره برای کابینت ممبران مناسب است؟

هنگام استفاده از روکش های ممبران که ظاهر آن ها را تحت تاثیر قرار می‌­دهد، چند نکته را باید در نظر گرفت. در آشپزخانه هایی که نور مستقیم خورشید دریافت نمی­‌کنند، باید از روکش ممبران استفاده شود. ابزارهای تیز و سوراخ کننده می­‌توانند به پوشش های ممبران آسیب برسانند. علاوه بر این، پاک کردن روکش های ممبران که تمیز کردن آن ها بسیار آسان است با آب صابون کافی است، اما برای تمیز کردن نباید از مواد شیمیایی سنگین مانند سفید کننده و نمک استفاده کرد، از پاک کننده های سطح چوب نیز می­‌توان استفاده کرد. روکش های چوبی ممبران همراه با اپن جزیره نیز در کابینت آشپزخانه ممبران نیز استفاده می‌­شود. روکش ممبران در صنعت کابینت آشپزخانه فوق العاده رایج است. به این دلیل که دارای گزینه های نامحدود رنگی است. با روکش PVC روی Mdf فشرده شده است، در واقع هیچ تفاوتی با سایر مدل های روکش ندارد. اما سطح PVC منحصر به فرد آن بر خلاف سایر روکش ها گوشه های نوار را کاملا می‌­پوشاند. بنابراین، نشستن رطوبت، گرما و میکروب ها در داخل محفظه غیرممکن می‌­شود. به همین دلیل، مدل های آشپزخانه ممبران با سایر پوشش های روکش متفاوت است.

سینک ظرفشویی در نقطه کانونی آشپزخانه اصلی قرار گرفته است و ظاهری مدرن را ارائه می­‌دهد. کابینت های آشپزخانه درست زیر سینک ظرفشویی به عنوان درب های دوتایی طراحی شده اند که به طرفین باز می­‌شوند. کابینت های دو طرف آن دوباره به شکل کشو، با عرض های مختلف طراحی شده است. با انتخاب پیشخوان در رنگ روشن، وسعت آشپزخانه به چشم می­‌خورد. درب های کابینت بالایی قرار است به سمت بالا باز شوند و در سمت راست و چپ سطح سینک قرار دارند. به طور کلی امکان مشاهده گلدوزی سبک روی درهای کابینت وجود دارد. درب های کابینت ممبران می­‌توانند در اندازه های بزرگ تولید شوند و به آن ها شکل دلخواه داده شود. دسته کابینت ها با ظاهری براق و فلزی ترجیح داده می­‌شوند و با محصولات داخلی هماهنگ و ظاهری درخشان به آشپزخانه می‌­بخشند.

اپن جزیره کابینت ممبران

ویژگی های آشپزخانه جزیره

آشپزخانه از یک جزیره بخش اصلی تشکیل شده است. جزیره آشپزخانه، اجاق گاز و اجاق گاز را در خود جای داده است. یکی دیگر از مزایای قرار دادن واحد پخت و پز در آشپزخانه جزیره این است که باعث صرفه جویی در فضا و فضای بیشتری برای پیشخوان می­‌شود. کشوهای بزرگ در کابینت های زیر آشپزخانه اپن جزیره استفاده می‌­شود. از آنجایی که عرض کشوهای پهن با یکدیگر متفاوت است، هدف آن ذخیره موارد مختلف است. آشپزخانه جزیره مستقل از آشپزخانه اصلی طراحی نشده است. همان میز پیشخوان که در آشپزخانه اصلی استفاده می­‌شود در آشپزخانه جزیره نیز استفاده می­‌شود و از یکپارچگی تصویر آشپزخانه اطمینان حاصل می­‌کند.

محبوبیت ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران امروزه یکی از مدل های مورد علاقه کابینت آشپزخانه است. حتی می­‌توان گفت که پیشران صنعت آشپزخانه است. دلیل این امر تنوع رنگ و پوشش است. حتما آشپزخانه هایی را در خانه دوست یا همسایه خود دیده اید که دارای طرحی هستند که قبلا با آن برخورد نکرده اید، یا با الگوهای پیچیده، طراحی شده اند، سپس حتما با کابینت آشپزخانه ممبران برخورد کرده اید. روکش های ممبران دارای ویژگی هایی هستند که هرگز نمی‌توان از مد خارج شد. زیرا ویژگی های همه انواع کابینت آشپزخانه را جمع آوری می­‌کند. از آنجا که پوشش تا گوشه ها ادامه می­‌یابد، می‌­توان آن را به عنوان با دوام ترین مدل در نظر گرفت. به دلیل داشتن روکش PVC قوی، در برابر اشعه ماوراء بنفش، مواد شیمیایی پاک کننده، خراشیدگی و رطوبت مقاوم است. شما می‌­توانید آشپزخانه های محلی، سنتی، مدرن و کلاسیک را با روکش های ممبران طراحی کنید. این یکی از پرطرفدارترین مدل ها در کشور ما است. قابل ذکر است که با توجه به مدل و جنس مورد نظر خود قیمت کابینت ممبران هم متغیر است.

مزایای کابینت آشپزخانه ممبران

  • وسیع ترین نمودار رنگ و بیش ترین پوشش برای پوشش های ممبران موجود است.
  • به لطف ساختار PVC که گوشه های نوار را می‌­پوشاند، ماندگاری بالایی دارد.
  • آشپزخانه های کلاسیک و مدرن را می­‌توان با روکش ممبران طراحی کرد.
  • شامل جنبه های خوب تقریبا تمام مدل های کابینت است.
  • می‌­توان آن را به راحتی تمیز کرد. همچنین در برابر مواد شوینده شیمیایی مقاوم است.
  • می‌­تواند یک گزینه کابینت آشپزخانه مقرون به صرفه باشد و آن را به جای MDF روی نئوپان بپوشانید و از نظر بصری هیچ گونه ضعفی نشان نمی­‌دهد.
  • الگوهای کلاسیک مقعر و محدب با برش تیغه، طراحی شده با کلاه های لاک دار، همچنین می‌­تواند با کلاهک های ممبران اعمال شود.

نکاتی که هنگام سفارش آشپزخانه ممبران باید در نظر بگیرید

امکان طراحی آشپزخانه های اقتصادی یا غنی با آشپزخانه های ممبران وجود دارد. در عین حال، می­‌توانید آشپزخانه های چوبی یا روشن را با پوشش ممبران طراحی کنید. به طور خلاصه، برخی از جزئیات وجود دارد که باید در مورد این پوشش آشپزخانه غنی مورد توجه قرار گیرد. بیایید آن ها را مورد به مورد بررسی کنیم.

  1. پوشش های ممبران سفید براق با گذشت زمان زرد می­‌شوند. به همین دلیل، اگر قرار است یک مدل براق را انتخاب کنید، باید کابینت آشپزخانه اکریلیک یا کابینت آشپزخانه براق را انتخاب کنید.
  2. کابینت ساز نقش مهمی در کیفیت آن ایفا می‌­کند. کابینت ساز و شرکت خود را به خوبی انتخاب کنید. یک کابینت ساز واجد شرایط از هزینه خود صرف نظر می­‌کند و کابینت درجه یک را برای شما ترجیح می‌­دهد. روکش های ممبران با تفاوت کیفیت در بازار وجود دارد و پوشش های ممبران درجه دو ممکن است در ابتدا ظریف به نظر برسند، اما ممکن است به زودی شما را پشیمان کنند.
  3. به کابینت ساز خود که آشپزخانه ای با کابینت آشپزخانه ممبران مونتاژ می­‌کند، توصیه کنید از چسب ممبران به شدت استفاده کند. هرجا کابینت آشپزخانه شما را سفارش دهد، باید محصولی درجه یک با تراکم چسب بالا انتخاب کند. چگالی چسب در کیفیت کار بسیار مهم است.
  4. اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه خود را با یک روکش بسیار مفید، سالم و با دوام که توسط شرکت های معروف پوشانده شده است، داشته باشید.
  5. کابینت های ممبران رنگ جامد می‌­توانند کاملا شبیه به کابینت های انزو باشند. اما باید بدانید که رنگ های جامد، به ویژه رنگ های سفید، ممکن است پس از 5 سال روی پوشش های ممبران زرد شوند.
  6. روکش های ممبران شما ضد آب هستند، اما رطوبت که از یک نقطه به طور مداوم در معرض آن قرار می­‌گیرد ممکن است باعث ایجاد ترک در PVC شود.
  7. روکش های ممبران خورشید را زیاد دوست ندارند. آن ها ممکن است تمایل به محو شدن نشان دهند. به همین دلیل است که باید از پوشش ممبران خود، به ویژه در برابر تابش نور خورشید محافظت کنید.
  8. برای حفظ رنگ پوشش های ممبران خود، عادت کنید که آن ها را با پارچه گرم هر 2 هفته پاک کنید. می­توان به جای آب، سفید کننده یا مواد شیمیایی از سرکه استفاده کرد. سرکه همچنین دارای ساختار بسیار محافظتی است.

نظافت کابینت ممبران

تمیز کردن روکش های ممبران به راحتی امکان پذیر است. ما برای همه مدل های آشپزخانه آب گرم و پارچه های میکرو فیبر و نه پاک کننده های شیمیایی را توصیه می­‌کنیم. زیرا ممکن است در دراز مدت کابینت های شما فرسوده شوند. این باعث از بین رفتن رنگ و ظاهر بد PVC ممبران می­‌شود. به همین دلیل، ما تمیز کردن مداوم با آب گرم و پارچه میکرو فیبر را توصیه می­‌کنیم. از سوی دیگر، روکش های ممبران دارای صدها نوع مختلف و ساختار پوشش هستند، مانند: روکش لغزنده ممبران براق، سطوح مات، روکش چوبی … باید همه آن ها را با آب گرم تمیز کنید.

طول عمر کابینت آشپزخانه ممبران چقدر است؟

این یک سوال بسیار متغیر است، اما اگر می­‌خواهید آشپزخانه ممبران سفارش دهید، حتما این قسمت را مطالعه کنید. در حقیقت، ما بسیاری از مواردی را که در مقاله بالا توضیح دادیم تکرار می­‌کنیم. طول عمری که کابینت ممبران شما خواهد داشت، در حالی که شما آن را از یک شرکت قابل اعتماد دریافت کنید، 15 سال است. اما این موضوع در تمامی موارد صدق نمی‌کند در صورتی که از کابینت ممبران با جنس متوسط و یا کیفیت پایین استفاده کنید، آشپزخانه ممبران شما حتی 3 سال به سختی به سر می‌­برد. زیرا نکته اصلی در روکش های ممبران چگالی چسب است که باعث افزایش کیفیت و کیفیت کابینت می­‌شود.

  • روکش های ممبران با چگالی کم چسب تا چند سال دیگر جدا می­‌شوند.
  • پوشش ممبران باید در تاسیسات درجه یک تولید شود.
  • روکش ممبران خود را با مواد شیمیایی تمیز نکنید.
  • آشپزخانه ممبران ارزان قیمت بی فایده را از شرکت های درجه دو سفارش ندهید.

آشپزخانه های ممبران با اپن جزیره

انواع زیادی از کابینت آشپزخانه ممبران وجود دارد و تقریبا می‌­توانند وارد هر قالبی شوند. از مدل های چوبی گرفته تا مدل کابینت آشپزخانه براق مات، هر قالب در آشپزخانه های ممبران موجود است. بنا به دلایلی، تعریف آشپزخانه با اپن جزیره همیشه حول محور کابینت آشپزخانه ممبران می­‌چرخد. به نظر ما، دلیل این است که این مدل قابل اطمینان ترین آشپزخانه است. با این روش کل آشپزخانه به یک ابزار مفید تبدیل می‌­شود.

نکاتی که باید در مورد کابینت آشپزخانه ممبران مورد توجه قرار گیرد

  1. کابینت های ممبران رنگ جامد می­توانند کاملا شبیه به کابینت های انزو باشند. اما باید بدانید که رنگ های جامد، به ویژه رنگ های سفید، ممکن است پس از 5 سال روی پوشش های ممبران زرد شوند.
  2. روکش های ممبران شما ضد آب هستند، اما رطوبت که از یک نقطه به طور مداوم در معرض آن قرار می­گیرد ممکن است باعث ایجاد ترک در PVC شود.
  3. روکش های ممبران خورشید را زیاد دوست ندارند. آن ها ممکن است تمایل به محو شدن نشان دهند. به همین دلیل است که باید از پوشش ممبران خود، به ویژه در برابر تابش نور خورشید محافظت کنید.
  4. برای حفظ رنگ پوشش های ممبران خود، عادت کنید که آن ها را با پارچه گرم هر 2 هفته پاک کنید. می­توان به جای آب، سفید کننده یا مواد شیمیایی از سرکه استفاده کرد. سرکه همچنین دارای ساختار بسیار محافظتی است.

در صورت هرگونه ابهام و یا سوال در مورد قیمت کابینت و … با کارشناسان سازادیزاین تماس بگیرید و به صورت کامل از مشاوره های تخصصی بهره مند شوید.

همچنین بخوانید:

نورپردازی کابینت ممبران

طراحی آشپزخانه با کابینت ممبران

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید