021-22314022

دکوراسیون داخلی اتاق خواب (قسمت اول)

فهرست عناوین

در هر خانه ای بخش هایی برای پاسخ به نیازها و فعالیت‌ های مختلف افراد وجود دارد که در این میان ، اتاق‌ خواب به عنوان فضایی کاملا شخصی برای مطالعه، استراحت، تکالیف، بازی با کنسول ها و مانند این ها استفاده دارد و هرکسی می تواند اتاق خوابش را متناسب با علاقه ، شخصیت و نیازهای خود مرتب کند. زمانی که به اتاق‌ خواب می‌ پردازیم، فاکتور هایی که فضا را خلق می کنند باید مطابق شخصیت شما تعریف گردند. اصلی ترین کار اتاق‌ خواب تامین فضایی برای استراحت و آرامش است. با سازا همراه باشید.

اکسسوری در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

استفاده از اکسسوری های مختلف راهی برای افزودن شخصیت و زیبایی به اتاق‌ خوابتان است. برای اجتناب از ایجاد فضایی درهم‌ ریخته و ناهنجار در اتاق می توان از فضای دیوار ها استفاده کرد ، به عنوان مثال قلاب‌ هایی برای آویختن تزئینات ، کتاب‌ ها و آویختن تصاویر شخصی و آینه‌ ها و قفسه‌ هایی برای لوازم زینتی ، مواردی است که می توان از آن ها در دکوراسیون داخلی اتاق بهره برد. همچنین می توانید از آویز های پشت‌ دری برای آویختن کمربند ها و لباس هایتان استفاده کنید. حتی می توانید از جواهرات بدلی برای تزئین در یک مکان استفاده نمایید تا ویژگی یک سبک کاربردی و شخصی را به فضا اضافه کنید.

انتخاب رنگ در طراحی داخلی اتاق خواب

معمولا سلیقه و استایل زنانه در آراستن و مبلمان کردن خانه در اغلب منازل حاکم است، همین‌ طور در اتاق‌ خواب اصلی که میان همسران مشترک است چنین سبکی وجود دارد. به نظر می رسد رنگ، معمول‌ ترین ابزار نسبت به تزئینات منحصر به‌ فرد یا عناصر تزئینی است. برای این که یک اتاق شخصیت زنانه داشته باشد استفاده از رنگ‌ های پلاستیک صورتی و ملایم به‌ خصوص در غیاب رنگ‌ های تیره می توانند حس دخترانه‌ تری به فضا اعطا کنند.

اتاق مستر رنگین

می دانیم رنگ‌ های ملایم به‌ ویژه سبز، آبی و زرد در اتاق‌ خواب به‌ خوبی کارایی دارند ، ولی شما نیز در بخش‌ های مختلف از رنگ‌ های دیگر استفاده کنید تا سلیقه و استایل خودتان را به فضا انتقال دهید. اگر به این نتیجه رسیدید که از زیبایی رنگ‌ های خنثی استفاده نمایید، کف‌ پوش ها و انواع پارکت های چوبی می‌ تواند حس و ظاهر طبیعی به فضا بدهد، به‌ ویژه زمانی که با کرم، آبی و سبز روشن در کنار هم ترکیب شوند. نیازی نیست در استفاده از رنگ‌ های روشن مثل صورتی، قرمز و بنفش با وسواس عمل کنید، چرا که آن ها برای ایجاد فضایی لذت بخش مفید هستند. اگر تن رنگ های روشنتری را برگزیدید، پیشنهاد می شود از آن ها به مقدار کم و یا به‌ عنوان رنگ تاکیدی برای تکمیل دکوراسیون اتاقتان استفاده نمایید.

ترکیب سبک ها در اتاق خواب

اگر بانوان به سبک های ساده و طبیعی مانند روستیک یا تزئینات و دکوراسیون عشایری علاقه‌ مند هستند؛ برای مثال علاقه دارد که کلکسیونی از ظروف قدیمی را به نمایش بگذارد آن ها را به صورتی مینیمال و ساده با گرافیک جذاب قرار دهید و اگر آقایان به گرافیک معاصر و رنگ‌ های تند و گرم علاقه دارند بگذارید که در نقطه توجه قرار گیرند. به‌ این‌ ترتیب با ترکیب این دو می توانید اتاقی داشته باشید که سلیقه هر دو نفر باشد ، چون از علایق هر دو در آن استفاده شده است.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید