021-22314022

دکوراسیون داخلی اتاق خواب (قسمت دوم)

فهرست عناوین

در هر خانه ای بخش هایی برای پاسخ به نیازها و فعالیت‌ های مختلف افراد وجود دارد که در این میان، اتاق‌ خواب به عنوان فضایی کاملا شخصی برای مطالعه، استراحت، تکالیف، بازی با کنسول ها و مانند این ها استفاده دارد و هرکسی می تواند اتاق خوابش را متناسب با علاقه، شخصیت و نیازهای خود مرتب کند. زمانی که به  دکوراسیون داخلی اتاق‌ خواب می‌ پردازیم، فاکتورهایی که فضا را خلق می کنند باید مطابق شخصیت شما تعریف گردند. اصلی ترین کار اتاق‌ خواب تأمین فضایی برای استراحت و آرامش است. با سازا همراه باشید.

تغییری زیرکانه از ترکیب نارنجی و قرمز به آبی مرجانی ممکن است برای بانوان رضایت‌ بخش‌ تر باشد. ترکیبی استادانه از الگوها و نقوش برجسته برگزینید و آن را در زمینه‌ ای زغالی قرار دهید تا این که برای زوجین گزینه مناسبی گردد.

یادتان باشد رنگ های متضاد مانند آبی و نارنجی و را در زمینه‌ های بی‌ رنگ (سفید) در سطح کوچک به کار ببرید

تزئین دیوارهای اتاق خواب مستر

استفاده از رنگ‌ های سفید و روشن برای برجسته کردن یک سرتخت (headboard) میتواند کاری زیبا و منحصربه‌ فرد باشد و مانند ویترینی برای نمایش شکل و بافت چوب (بافتی که در اثر برش چوب دیده می‌شود) عمل کند.

یکی از بهترین راه‌ های دکور کردن اتاق‌ خواب مستر، استفاده از قفسه کتاب توکار است، به‌ ویژه زمانی که فضای محدودی دارید. این راهی است که با کمک آن میتوان به‌ صورت مکرر برای خلق فضاهای متناسب با کاراکتر هر دو فرد (بانو و آقا) و سبک و سیاق مورد توجه‌ شان از آن بهره برد.

در این کتابخانه‌ ها میتوانید از قاب عکس‌ های دونفره، کتاب‌ ها، شمع، گیاهان و لوازم تزئینی خانگی کوچک استفاده کنید.

انتخاب جنس المان های اتاق خواب

با افزودن چوب‌ به‌ صورت نمایان (اکسپوز) میتوانید اتاق‌ خوابی خوشایند برای هر دو نفر بیافرینید. میشود از الوارهای چوبی با فرم‌ های طبیعی در سقف یا فریم‌ های تخت و نیمکت پایین تخت نیز بهره برد.

اگر به عناصر دکوراتیو و تزئینات سنتی علاقه دارید و همسرتان احساس میکند آن ها کهنه و از مد افتاده‌ اند برای موفق شدن باید با رنگ دودی سیر شروع کنید. این کار به‌ تنهایی از این که اتاق بیش‌ از اندازه حس زنانه داشته باشد جلوگیری میکند.

الگوی سنتی مورد علاقه‌ تان را به‌ صورت ساده‌ شده و برای تأکید بیش تر با ترکیب رنگی جسورانه‌ تر وزنده‌ تری آن را بر روی زمینه به کار ببرید.

تلطیف فضای دکوراسیون داخلی اتاق خواب مستر

یک فرش با نقوش و رنگ‌ های زنانه برای مثال رنگ‌ هایی چون صورتی روشن، سرخابی و مانند آن ها در برابر یک لحاف (روتختی) با طرح و رنگ مردانه برای مثال آبی روشن و سورمه‌ ای میتواند محبوب باشد.

ترکیب این رنگ‌ ها میتواند موجب تسکین و آرام کردن هر دو طرف شود و به ایجاد فضایی راحت و غیررسمی کمک میکند. میتوانید رنگ را با افزودن یک قالیچه یا فرش آنتیک به همراه کناره، مانند یک اثر هنری به فضایتان بیفزایید و منجر به تأکید و تمرکز در فضا گردید.

ایجاد کنتراست رنگ در اتاق خواب

میتوانید پیرامون رنگ‌ های روشن را با رنگ مشکی تعریف کنید. در این زمینه از گفته یوهانس ایتن الهام بگیرید: «رنگ‌ های روشن در زمینه (بک گراند) روشن، اگر پیرامونشان با رنگ مشکی، محدود و تعریف شود، میتواند تا حد زیادی تقویت شوند».

از رنگ سفید به‌ عنوان زمینه برای رنگ‌ های تیره استفاده کنید. رنگ‌ های تیره در مجاورت رنگ سفید و روشن بیش تر مورد توجه قرار می‌ گیرند و برجسته‌ تر به نظر می‌ رسند.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید