021-22314022

طراحی فضای ورودی منزل

فهرست عناوین

فضای ورودی خانه اولین جایی است که در هنگام ورود در معرض دید قرار می‌گیرد و با دیدن ورودی خانه ذهنیت مهمانان در مورد شما و سلیقه ‌تان شکل می‌گیرد. دکوراسیون و طراحی فضای ورودی خانه باید به طوری باشد که گلچینی از ویژگی‌ ها، سلایق، علایق و شخصیت شما را در هنگام ورود به فردی که وارد خانه شما می‌شود، نشان دهد. با سازا همراه باشید.

استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی

تعبیه آینه در ورودی خانه ایده خوبی برای دکوراسیون داخلی است، از یک طرف فضا را دلباز تر و بزرگ ‌تر نشان می ‌دهد و از طرف دیگر موقع بیرون رفتن دیگر مجبور نیستید از خانه برای برانداز کردن خودتان در آینه راهی اتاق خواب یا قسمت‌ های دیگر خانه شوید. معمولا خانم‌ ها عادت دارند قبل از بیرون رفتن از خانه خود را برانداز کنند. یک یا چند آینه مناسب، با قاب‌ های زیبای چوبی یا برنجی به طور چشمگیری وسعت ورودی خانه را چندین برابر می‌کند.

جاکفشی در دکوراسیون ورودی آپارتمان

قرار دادن جاکفشی جلوی ورودی را فراموش نکنید. از جمله وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون هر ورودی، جاکفشی است که با وجود فضایی محدود باید در فضای ورودی خانه قرار بگیرد. کفش‌ها اولین پوششی هستند که در زمان ورود به خانه درآورده می‌ شوند؛ بنابراین به دلیل زشت شدن فضا و موارد بهداشتی بهتر است کفش ها داخل جاکفشی هر چند کوچک قرار بگیرند.

کاغذ دیواری در دکوراسیون ورودی

اگر قسمت ورودی خانه با فضای کل خانه‌ تفکیک نشده و درب خانه به طور مستقیم روی پذیرایی و هال باز می‌شود، برای راحتی و آسایش از پارتیشن‌ هایی مانند تخته‌ های بادبزنی که طرح‌ ها و رنگ‌ های فراوانی دارند کمک بگیرید ؛ البته به کار بردن کاغذ دیواری یا دیگر پوشش‌ ها برای دیوار ورودی فکر خلاقانه ای است.

فرش یا موکت در دکوراسیون ورودی

برای ورودی خانه حتما از یک فرش رنگارنگ استفاده کنید، فرشی که رنگ‌ های آن با سایر رنگ‌ های خانه هماهنگ باشد. در ضمن مناسب تر است فرش‌ به شکل دایره باشد، دایره‌ای متناسب با فضای ورودی خانه. اگر فضای ورودی خانه مستطیل یا مربع است می توانید از فرش یا موکت دایره ای نیز استفاده کنید.

قرار دادن گلدان در دکوراسیون داخلی

گیاهان به هر فضایی از خانه نشاط و تازگی می‌ بخشند و انرژی مثبتی را به فضا وارد می‌کنند. قرار دادن گلدان و گیاه زنده باعث می‌شود که هر کس به خانه وارد می‌شود حس خوبی داشته باشد و در جلوه بصری دکوراسیون داخلی کمک شایانی می کند.

رخت‌ آویز در ورودی خانه

باید در فضای ورودی رخت‌ آویز یا رختکنی وجود داشته باشد. برای این منظور می‌توانید با کمک برچسب‌ های دیواری طرح یا شکل مورد نظرتان را طراحی کرده و در قسمت‌ هایی از آن قلاب نصب کنید و از آن در فضای ورودی ‌تان کمک بگیرید. می توانید از قلاب های طرحدار زیبا و بزرگ نیز استفاده کنید تا علاوه بر رخت آویز بودن، نقش بصری نیز داشته باشند.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید