021-22314022

معرفی کابینت ممبران سفید صدفی

فهرست عناوین

کابینت ممبران، سبکی جدید و نوین است که امروزه جای پای خود را در صنعت کابینت سازی محکم کرده و کاربرد های فراوانی دارد. بی شک یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن دکوری شیک و مناسب در آشپزخانه می باشد که قابلیت های فراوانی را داراست. در مقالات گذشته ، این قابلیت ها در چارچوب مقالات ” مزایای کابینت ممبران و معایب کابینت ممبران ” بررسی شد.

ممبران دارای تنوع طرح پذیری بالایی بوده و انواع رنگ بندی را شامل می شود. می توانید با مطالعه مقاله ی ” رنگ بندی در کابینت ممبران ” نگاهی دقیق تر به رنگ های زیبای آن داشته باشید و به عمق زیبایی کابینت ممبران پی ببرید.

ممبران دارای مدل های مختلفی می باشد که این خود یکی از نکات مثبت آن است و موجب می شود تا با دست باز به سراغ انتخاب آن برویم. این کابینت دارای سبکی جدید است که امروزه سهم بزرگی از صنعت کابینت را در بر می گیرد.

کابینت ممبران در واقع حاصل کار با روکش وکیوم بر روی جنس های مختلف نظیر ام دی اف است. امروزه ، هنر های دستی گذشته که توسط دست انسان بر روی چوب کار می شد،  به وسیله تکنولوژی و با دستگاه های سی ان سی بر روی چوب پیاده می شود. این کار ها شامل ریزه کاری ها و تراشکاری هایی است که بعضا به دلیل حساسیت و دقت بالا هزینه های بالایی را موجب می شوند.

طرح های قابل توجه و دلنشین ممبران سبب شده تا به یکی از محبوب ترین سبک ها تبدیل شود و طرفداران خاص خود را داشته باشد. کابینت ممبران این امکان را به ما می دهد تا انواع رنگ و نقش های مختلف را روی آن پیاده کنیم.

یکی از زیباترین رنگ ها برای کار روی ممبران ، رنگ سفید صدفی می باشد. این رنگ مطابق با سبک مدرن می باشد و به راحتی می توان با سایر اسباب منزل هماهنگ شود.

رنگ سفید یخی و سفید صدفی نقشی پر استفاده است که از گذشته در صنعت کابینت سازی به کار گرفته می شود. این رنگ نماد روشنی ، پاکی ، تمیزی و زیبایی می باشد که جدا از این خاصیت ها می تواند به آشپزخانه طراوت بخشد و فضای دلنشینی را پدید آورد.

همچنین رنگ سفید که طیفی وسیع است و رنگ هایی مثل شیری ، استخوانی ، سفید عاجی ، سفید مرمری و . . . را در می گیرد که خنثی بوده و به عنوان پس زمینه ای مناسب برای اکثر رنگ ها استفاده می شود. رنگی که در هر جا و هر مکانی که پای پاکی در میان است رنگ سفید نیز به چشم می خورد.

 

معرفی کابینت ممبران سفید صدفی

البته ، استفاده افراطی از رنگ سفید موجب سردی و کسلی می شود و منزوی کننده خواهد بود و بهتر است به وسیله ترکیب با دیگر طیف های رنگی در طرح های مختلف از این موضوع جلوگیری کرد. یکی از مشکلات اساسی برای برخی افراد ، فضای کوچک آشپزخانه و می باشد که رنگ سفید توانایی بازتاب و انعکاس نور بالایی دارد و به همین علت یکی از بهترین گزینه ها برای بزرگ به نظر رسیدن آشپزخانه است. ممبران سفید ، محیط را دلباز می کند و برای هر مدل و مساحتی از آشپزخانه مناسب می باشد. کابینت ممبران سفید صدفی حتی برای آشپزخانه های بزرگ نیز می تواند مناسب باشد چرا که این آشپزخانه ها محدودیت رنگی ندارند و هر رنگی که به آن علاقه مندید را می توانید در آن داشته باشید.

بنابر این چه آشپزخانه ای کوچک و نقلی داشته باشید و چه فضای بزرگی در آشپزخانه تان موجود باشد ، ممبران سفید صدفی انتخابی درست و مطمئن است که زیبایی را تقدیمتان می کند.

به تازگی سبک رومی در ساختمان هایی با سبک مدرن و نوساز متداول شده و افراد بسیاری جذب آن شده اند. کابینت ممبران سفید این توانایی را دارد تا یک اشپزخانه با سبکی رومی را در اختیار داشته باشید و از سپری کردن زمان خود در آن لذت ببرید و آشپزی را با حالی خوب تجربه کنید.

یکی دیگر از خاصیت های ممبران سفید صدفی این است که دیگر نیازی به نور دریافتی بسیار از محیط نخواهد بود چرا که آن را به طور مجدد و کامل برخواهد گرداند. حتی اگر از عدم نورگیری آشپزخانه تان رنج می برید نیز می توانید تنها با استفاده از یک لوستر این مشکل را برطرف سازید.

اگرچه تمام این ویژگی های کابینت ممبران به زیبایی منزل شما منجر خواهد شد اما این نکته را نبایست از یاد برد که هارمونی میان اسباب منزل در زیبایی حرف اول را می زند. تا زمانی که ترکیب رنگی اجزای خانه مناسب نباشد نمیتوان انتظار زیادی از آن داشت.

برای مثال ، استفاده از وسایل چوبی و یا مبلمان سفید صدفی در منزل ، سبب خواهد شد تا خانه ای یکدست از نظر رنگی داشته باشید و اسباب منزلتان به یکدیگر بیایند.

گذشته از این مسائل ، یکی از مشکلات رنگ سفید آسیپ پذیری آن در برابر کثیفی و لک می باشد که خوشبختانه به سبب ضد آب بودن کابینت ممبران ، این مشکل بر طرف می باشد و به راحتی می توان آن را پاک نمود.

در آخر یکبار دیگر بایست این را خاطر نشان کرد که رنگ سفید صدفی از پرطرفدارترین رنگ ها در سفارش می باشد و از کاندید های انتخاب بهترین رنگ بوده که جلوه ای زیبا و باشکوهی را با هزینه ای به نسبت پایین تقدیمتان می کند و زیبایی میهمان منزلتان خواهد شد.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید