021-22314022

انواع درب کابینت ام دی اف

فهرست عناوین

اگر امکان خریداری و استفاده از چوب در آشپزخانه خود را داشته باشید، درب های کابینت ام دی اف گزینه ای است که باید در نظر بگیرید. اگرچه این مواد اغلب به عنوان جایگزینی ارزان برای کسانی که نمی توانند بهترین متریال را در طول بازسازی آشپزخانه خریداری کنند، در نظر گرفته می شود اما درب های کابینت های چوبی همیشه هم بهترین انتخاب برای هر آشپزخانه نیست. در شرایط خاصی این نوع کابینت نسبت به دیگر کابینت ها برتری پیدا می کند.

ضروری است که شما تفاوت بین تخته فیبر با چگالی متوسط و چوب جامد را درک کنید. درب های کابینت ام دی اف از الیاف چوب، رزین و موم ساخته شده است. این محصول را در سطح بالاتر از تخته سه لا تصور کنید. بادوام، قوی تر و متراکم تر از سایر انواع تخته فشرده است، بنابراین می تواند تقریباً در هر کاربردی که محصول چوبی طبیعی به طور سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، بکار روند.

در صورت عدم تعویض کامل در پروژه بازسازی آشپزخانه، درها و کابینت های ام دی اف چندین مزیت و معایب برای شما به همراه دارند که ممکن است چند مورد از موارد زیر در مورد وضعیت شما صدق کند:

مزایای درب کابینت ام دی اف

از مزایای درب کابینت ام دی اف می توان به مشکلات ترک خوردگی یا پیچ خوردگی کمتر اشاره کرد. همچنین باید بدانید آنقدر ام دی اف محصول مفیدی است که بسیاری از کابینت های چوبی جامد هنوز درب های ساخته شده از این مورد مهندسی شده را انتخاب می کنند. وقتی چوب معمولی در معرض تغییر رطوبت و درجه حرارت شدید قرار می گیرد، ترک نمی خورد و ناهمواری ایجاد نمی کند. در این دو حوزه، تقریباً هرگز نگرانی در مورد آسیب دیدن درب های کابینت خود ندارید.

درب کابینت ام دی اف

دومین مزیتی که می توان نام برد این است که شما هیچ رگه قابل توجهی روی درهای کابینت خود نخواهید داشت. ذرات بسیار ریز چوب که تخته فیبر با چگالی متوسط را تشکیل می دهند، دانه های قابل توجهی را که می توانید از محصولات ساخته شده از چوب طبیعی مشاهده کنید حذف می کنند. این مزیت به آشپزخانه شما جلوه بهتری می بخشد که صاف تر است و آن را به گزینه ای مناسب برای طراحی تبدیل می کند. اگرچه شما نمی توانید خطوط مورد علاقه برخی از افراد را با درهای کابینت از چوب جامد تجربه کنید، اما هنگام انتخاب MDF می توانید از طرح های بهتری استفاده کنید.

این مزیت زمانی به وجود می آید که گره های زیادی در دانه برخی درب های چوبی طبیعی وجود داشته باشد. آن حلقه های بزرگ به نقاط ضعفی تبدیل می شوند که ممکن است به سرمایه گذاری شما آسیب برساند. همچنین ام دی اف سطحی صاف به شما می دهد که استحکام ثابتی را دارا است.

سفارشی کردن درهای کابینت ام دی اف آسان تر است که آن را به سومین مزیت درب های کابینت ام دی اف تبدیل می کند. کابینت های چوبی جامد معمولاً بر اساس نیاز آشپزخانه به اندازه های خاصی ساخته می شوند. درب هایی که با آنها ساخته می شوند می تواند طیف گسترده ای از ظاهر و سبک های مختلف داشته باشد. اگر تخته فیبر با چگالی متوسط را انتخاب کنید، دکوراسیون نهایی شما دقیقاً همانطور که می خواهید می شود. گزینه هایی که شامل دارای صفحه تخت، درب های ورودی، مدل های سبک تکان دهنده، انتخاب های بالا و چندین طرح دیگرهم وجود دارد که شما می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

دلیل شمردن این ویژگی به عنوان یک مزیت این است که درب های کابینت ام دی اف به راحتی سفارشی سازی را می پذیرند. همچنین شما متوجه خواهید شد که ساختار تخته فیبر با چگالی متوسط اجازه می دهد تا آن را به روش های مختلف بدون هیچ آسیبی سوراخ یا برش دهید.

همچنین شما می توانید گزینه هایی را انتخاب کنید که دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت هستند. اگر می خواهید از درب های کابینت چوبی برای خانه خود استفاده کنید و محصولتان را ضد آب کنید، باید نوعی سیلانت را روی آن قرار دهید. وقتی تخته فیبر با چگالی متوسط را انتخاب می کنید، برخی از تخته ها دارای مقاومت بالاتری در این زمینه هستند. درب های کابینت MDF وجود دارد که مخصوص حمام یا سایر اتاق های با رطوبت بالا استفاده می شود تا سرمایه گذاری شما بتواند به جای نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم، سود خود را ادامه دهد.

درب های کابینت MDF در اندازه های بزرگترهم موجود هستند. اگر پروژه کابینت شما نیاز به قطعات بزرگ چوب بدون اتصال دارد، ام دی اف بهترین انتخاب شما خواهد بود. شما می توانید درب های بزرگتری با استفاده از این محصول در مقایسه با چوب طبیعی تولید کنید. دلیل این مزیت سبک بودن این محصول است. هنگامی که مشخصات آن را با چوب جامد مقایسه می کنید، درب های جدید روی کابینت شما سنگینی نمی کند. آنها تقریباً با هر نوع چوبی در آشپزخانه شما کار می کنند. همچنین می توانید قطعات را با قوام بیشتر با سطوح کیفیت مشابه تولید کنید تا تقریباً هر طرحی را مدیریت کنید.

هزینه متریال درب های کابینت ام دی اف ارزان تر و مقرون به صرفه تر هستند. این مزیت دلیل دیگری است که چرا تولید کنندگان از درهای کابینت ام دی اف با کابینت های چوبی جامد استفاده می کنند. این یک گزینه مفید است که قیمت ها را پایین نگه می دارد.  حتی اگر قرار است هزینه کمتری برای این محصول بپردازید و هنوز هم در آشپزخانه یا حمام به همان اندازه کیفیت را احساس کنید. قبل از نیاز شروع پروژه بازسازی، می توانید مدت زمان شگفت آوری با نگهداری مناسب دوام بیاورد. یکی از دلایل این مزیت این واقعیت است که به راحتی به همه رنگ ها متصل می شود. همچنین ساختار مولکولی این محصول می تواند به شما در استفاده کمتر از محصولات کمک کند.

درب کابینت mdf

درب های کابینت ام دی اف محصولی سازگار با محیط زیست است. هنگامی که درب های کابینت تخته ای با چگالی متوسط را برای خانه خود انتخاب می کنید، از چیزی استفاده می کنید که با چوب بازیافت شده ساخته شده است. مواد شیمیایی و رزین های مورد نیاز برای تغییر این مشخصات تا حدودی برای افرادی که بچه های کوچک دارند و یا حیوان خانگی دارند که ممکن است چیزهایی را در خانه خود لیس بزنن، شاید انتخاب درست و مناسبی نباشد. اگر می خواهید خانه ای بسازید که ضایعات جامعه را به حداقل برساند، پس این مواد ارزش یک نگاه دقیق تر را دارد.

از دیگر مزایای درب های کابینت  ام دی اف می توان به این موضوع اشاره کرد که مسائل مربوط به هجوم حشرات را به حداقل می رساند. این یکی دیگر از دلایلی است که ام دی اف را برای درب های کابینت در برخی مناطق انتخاب می کند. اگر تعداد زیادی موریانه یا سوسک در منطقه شما وجود دارد، این انتخاب می تواند مسائل مربوط به هزینه نگهداری منظم شما را کاهش دهد. جوندگان به دلیل ماهیت محصول ساخته شده توسط انسان و VOC هایی که می تواند داشته باشد، نمی توانند به آسانی آن را بجوند و از بین ببرند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر از قیمت کابینت و یا هرگونه سوال و ابهام با کارشناسان مجرب سازادیزاین تماس حاصل نمایید.

همچنین بخوانید:

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

میانگین امتیاز 1 / 5 – تعداد رای 1