021-22314022

کابینت ام دی اف نسکافه ای

فهرست عناوین

در بین کابینت های مشهور می توان گفت که کابینت ام دی اف بهترین نوع محسوب می شود. از زمانی که کابینت ام دی اف ساخته شد استفاده و سفارش آن روز به روز بیش تر در میان مردم گسترش یافت. به دلیل همین موضوع سازندگان کابینت ام دی اف، از مدل ها و رنگ های مختلفی برای تولید این کابینت ها استفاده می کنند. در میان این رنگ ها نوع نسکافه ای این کابینت یکی از رنگ هایی است که بسیار خواستار آن هستند. این رنگ اگر با سفید و مشکی نیز ترکیب شود می تواند نما و جلوه بسیار جذابی برای آشپزخانه شما فراهم آورد. برای اینکه با خصوصیات این رنگ بیش تر آشنا شویم با ما همراه باشید.

ویژگی های رنگ نسکافه ای

تعدادی از رنگ ها هستند که بیش تر از بقیه مورد استفاده قرار می گیرند. مخصوصا هنگامی که قصد داریم رنگ وسایل خانه را بر طبق آن انتخاب کنیم. رنگ نسکافه ای که خود نوعی رنگ قهوه ای محسوب می شود نیز محبوبیت بالایی در بین افراد دارد و یکی از گزینه های مناسب در هنگام انتخاب برای رنگ دکوراسیون داخلی خانه می باشد. رنگ نسکافه ای از جمله رنگ های گرم و جذاب به شمار می رود که می تواند باعث آرامش و گرم تر شدن بیش تر فضای داخلی شما گردد. این رنگ مخصوصا به دلیل این که به خوبی قادر است تا با سایر رنگ ها ترکیب شود یک گزینه بسیار مناسب برای انتخاب وسایل خانه شما می باشد. مخصوصا چون رنگ نسکافه ای شبیه به رنگ چوب است بنابرین کسانی که دوست دارند از کابینت چوبی برای آشپزخانه خود استفاده کنند ولی به علت قیمت بالای آن توانایی خرید آن را ندارند می توانند از این رنگ به جای آن استفاده کنند. کابینت ام دی اف به رنگ نسکافه ای به خوبی قادر است تا با سایر وسایل چوبی موجود در خانه ست شود و هماهنگی و تناسب موجود در دکوراسیون خانه حفظ خواهد شد.

همین طور بخوانید درباره مزیت های کابینت های ام دی اف.

خصوصیات کابینت ام دی اف نسکافه ای

همان طور که قبلا گفتیم کابینت ام دی اف دارای ویژگی های بسیار زیادی است که از جمله آن ها می توان به وزن بسیار پایین آن اشاره کرد. وزن پایین این کابینت ها ناشی از این است که این کابینت از چوب هایی ساخته می شود که بسیار کوچک هستند. از عوامل دیگر می توان به طول عمر بالا و هزینه کم برای تولید آن اشاره کرد. طراحی کردن کابینت ام دی اف کار چندان سختی نیست و از این نظر مشکلی برای کابینت سازان حاصل نمی شود. MDF از خرده ضایعات چوب درست می شود که این ورقات باید زیر فشار و گرما قرار گیرند. سپس توسط چسب بهم چسبانده می شوند. از این ورقات در جاهای مختلف استفاده می شود. این کابینت ها به علت قیمت بسیار پایین خود در بین کابینت های دیگر مشهور هستند. کابینت ام دی اف مخصوصا می تواند در سبک مدرن استفاده گردد و زیبایی محیط شما را افزایش دهد. همان طور که قبلا هم ذکر کردیم اگر شما کابینت ام دی اف خود را به رنگ نسکافه ای انتخاب کنید باعث ایجاد محیطی دلنواز و دلنشین در آشپزخانه خواهد شد. مخصوصا محیط برای نشستن اعضای خانواده برای صرف ناهار و یا خوردن چای مناسب خواهد شد.

کابینت ام دی اف نسکافه ای
استفاده از رنگ نسکافه ای به همراه رنگ های دیگر

رنگ نسکافه ای با این که می تواند به صورت تکی برای آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرد ولی قابلیت این را دارد که بتوان آن را با سایر رنگ ها نیز ترکیب کرد. اگر می خواهید که استایل کابینت شما به شکل چوبی باشد باید از یک رنگ تنها استفاده کنید و یا این که آن را با رنگ های قهوه ای ست نمایید. در غیر این صورت می توانید از رنگ هایی مثل سفید نیز استفاده کنید. رنگ سفید به خوبی قابلیت ترکیب شدن با رنگ ما را دارد. مخصوصا اگر آشپزخانه شما کوچک است بهتر است تا این رنگ را با همین رنگ سفید مخلوط کرده زیرا باعث می شود تا هم آشپزخانه بزرگ تر بنظر بیاید و هم فضا روشن تر گردد. حال در صورتی که فضای شما بزرگ است باید از این رنگ به همراه رنگ های تیره تری مثل سیاه استفاده کنید. این استایل برای آشپزخانه های بزرگ بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. اگر دوست ندارید که زیاد از رنگ های تیره استفاده کنید می توانید قسمتی از آشپزخانه را به رنگ مشکی و سایر بخشا را به رنگ همان نسکافه ای انتخاب نمایید.

موارد استفاده کابینت ام دی اف نسکافه ای

رنگ قهوه ای از رنگ هایی به شمار می رود که می توان آن را به سادگی با سایر رنگ ها ترکیب کرد. مخصوصا این که اکثرا افراد به استفاده از این رنگ در محیط خود خو گرفته اند. در این راستا استفاده از رنگ برای همه افراد می تواند خوشایند باشد و این که نسکافه ای ورژن روشنی از رنگ قهوه ای به شمار می رود. در آشپزخانه های کوچک باید در نظر داشت که استفاده از رنگ روشن ایده آل تر می باشد پس شما می توانید برای رنگ قسمت هایی مانند پرده، فرش، کف و دیوار ها از رنگ های روشن استفاده کنید.
برای کسانی که از فضای کافی برخوردار هستند هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد و افراد به راحتی می توانند از انواع رنگ ها استفاده کنند.

ترکیب رنگ نسکافه ای کابینت با سبک مدرن

هنگامی که شما از رنگ نسکافه ای برای کابینت ام دی اف خود استفاده می کنید در انتخاب رنگ مناسب برای پیشخوان می توانید از رنگ هایی که در طیف رنگی تیره هستند نیز استفاده کنید. انتخاب رنگ تیره سبب می شود که شما مشکلی از بابت کثیف دیده شدن کابینت های خود نداشته باشید زیرا تشخیص کثیفی در رنگ های تیره سخت تر خواهد بود.
کابینت جزیره به رنگ نسکافه ای
در خانه هایی که دارای آشپزخانه وسیعی هستند استفاده از کابینت جزیره می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. اگر شما کابینت های دیوار را به رنگ سفید و کابینت جزیره را به رنگ نسکافه ای انتخاب کنید می تواند بسیار چشم نواز باشد.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید