۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

رنگ بندی در کابینت ممبران

فهرست عناوین

همانطور که می دانیم رنگ بندی در کابینت ممبران یکی از مهمترین موارد در طراحی آشپزخانه بوده و تاثیر بسزایی در نقش کابینت ممبران در طراحی داخلی دارد.  پس با ما همراه باشید تا فضای جذابی برای آشپزخانه ی منزلتان فراهم کنید. همچنین لذا باید دقت داشت تا طرح و رنگ کابینت ممبران انتخابی به اندازه ای جذاب و متفاوت باشد که بتوان برای همیشه از حضور آن در خانه لذت برد. به ویژه برای ما ایرانیان که آشپزخانه جز مکان های مهم برای ما تلقی می شود.
انتخاب رنگ و طرح کابینت ممبران بستگی به محیط و بقیه دکوراسیون خانه شما دارد، چرا که به محض ورود به منزل اولین چیزی که بیش از موارد دیگر نظر را به خود جلب می کند، همین رنگ و طراحی آشپزخانه است.
در ادامه ابتدا رنگ های کابینت ممبران و سپس انواع ترکیب رنگ هایی که در کابینت های ممبران مورد استفاده قرار می گیرد را باهم بررسی می‌کنیم. و سعی می کنیم بهترین راه حل را در مقابل شما قرار دهیم.

کابینت ممبران با رنگ سفید صدفی

بیشتر افراد همواره تمایل به داشتن یک کابینت با رنگ سفید را دارند، چرا که رنگ سفید رنگی خنثی و به علاوه آرامش بخش است. این رنگ به راحتی در کنار رنگ های دیگر قرار گرفته و هر رنگ دیگری را میتوان با هم ترکیب نمود.
رنگ سفید پرکاربردترین رنگ در کابینت ممبران است که در انواع آشپزخانه چه کوچ و چه بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ درکابینت ممبران به صورت مجزا و یا ترکیبی با رنگهای طلایی و یا حتی سایر رنگ های گرم و تیره مورد استفاده قرار می گیرد.پس حتما لازم نیست کابینت شما رنگ سفید نداشته باشد زیرا رنگ سفید بیشترین استقاده را در رنگبندی دارد.

کابینت ممبران با رنگ تیره ( طرح چوب )

رنگ های تیره مثل مشکی و قهوه ای از گذشته تا تا به امروز از جذابیت خاصی برخوردار هستند. این نوع رنگ در کابینت ممبران طرفداران خاص خود را دارد و البته این رنگ برای آشپزخانه ها با ابعاد بزرگ بسیار مناسب تر است.
چرا که چندان بر شکل و ظاهر خانه تاثیر منفی نگذاشته و به علاوه به آن شکوه و جلال خاصی می بخشد و به نوعی یاد آور کابینت های چوبی است. اما در خانه های کوچک به دلیل تیرگی ناشی از این نوع رنگ در کابینت ممبران ممکن است کمی بر روشنایی و گشودگی فضای منزل شما تاثیر گذار باشد، لذا استفاده از این نوع رنگ در خانه ها و یا آشبزخانه های کوچک توصیه نمی شود. پس حتما قبل از انتخاب رنگ کابینت به فضای منزل خود دقت کنید زیرا ممکن است با یک انتخاب اشتباه ، زیبایی را از منزل خود دور کنید.

ترکیب رنگی کابینت ممبران – رنگ بندی در کابینت ممبران

استفاده از ترکیب دو رنگ برای کابینت ممبران، زیبایی آشپزخانه شما رو چند برابر می کند. در این ترکیب های رنگی معمولاً رنگ سفید یا رنگ کرم با رنگ های دیگر ترکیب شده و ظاهری بسیار متفاوت را ایجاد می نماید.
فقط توجه داشته باشید که ترکیب رنگ ها را باید در نظر بگیرید زیرا ترکیب رنگ های سرد و گرم باید طبق اصولی صورت بگیرد. زیرا برخی ترکیب رنگی ها باعث می‌شود آشپزخانه ی شما کوچکتر به نظر برسد و باعث ناهماهنگی در رنگ بندی کابینت ها و فضای آشپزخانه شما شود.

 

کابینت ممبران با رنگ سفید و طلایی

ترکیب رنگ سفید و طلایی در کابینت ممبران به طور قطع، یکی از جذاب ترین ترکیب های رنگی برای کابینت است.
این ترکیب رنگی یک ترکیب رنگ کلاسیک و لاکچری است. در این نوع از ترکیب رنگی کابینت ممبران، معمولا رنگ طلایی به مقدار کم و محدود در زمینه سفید با رگه های چوب در بافت کابینت ممبران به کار برده می شود. این نوع ترکیب رنگی معمولا با استفاده از رنگ طلایی برای زینت ابزار ها و تزئینات به کار رفته و قالب رنگ کابینت سفید است که خود این مسئله جلال و شکوه خاصی را در کابینت ممبران ایجاد می نماید.

 

کابینت ممبران با رنگ سفید و قهوه ای

ترکیب رنگ سفید و قهوه ای در کابینت ممبران یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین ترکیب های رنگی در کابینت ممبران است.
این نوع از ترکیب رنگ ها، هماهنگی زیادی با رنگ های موجود در خانه ها دارد، به طور مثال در بیشتر خانه ها از مبلمان با رنگ های قهوه ای و چوبی استفاده می شود و به خوبی می توان کابینت ممبران موجود در آشپزخانه را با فضا نهار خوری و یا نشیمن هماهنگ نمود. بنابراین می توان به راحتی از رنگ های مختلف در دکوراسیون منزل در کنار کابینت ممبران استفاده نمود.

 

کابینت ممبران با رنگ کرم و قهوه ای

ترکیب رنگ کرم و قهوه ای از جذابترین ترکیب های رنگی کابینت ممبران است. در حقیقت رنگ کرم از خانواده رنگ سفید است و به علاوه به نوعی ترکیب سفید و قهوه ای است و همچنین به خوبی با رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای تیره ترکیب می شود. رنگ کرم قهوه ای از رنگ سفید قهوه ای طرفداران بیشتری دارد و نمای زیباتری هم در آشپزخانه ایجاد می کند.

 

کابینت ممبران با رنگ کرم استخوانی

این نوع رنگ از کابینت هم از نوع بسیار پرطرفدار کابینت ممبران است. کابینت ممبران با رنگ کرم استخوانی می تواند نمایی جذاب و چشم نواز به آشپزخانه داده و با طیف وسیعی از رنگ ها در دکوراسیون داخلی ترکیب می شود.
در واقع شباهت بسیاری به رنگ سفید دارد با این تفاوت که نسبت به کابینت سفید تا حد زیادی چرک تاب است و برای آشپزخانه های بزرگ و پر مصرف از نظر آشپزی بسیار پرکاربرد است. علاوه بر رنگ ها و ترکیب رنگ هایی که گفته شد، کابینت ممبران رنگ ها و نقش های بسیار مختلف و متنوعی داشته و کابینت ممبران حدود 40 رنگ و ترکیب رنگی دارد که دست مصرف کننده را برای انتخاب بهترین ترکیب رنگی فراهم می آورد.

 


 

جشنواره انواع کابینت با قیمت مناسب و کیفیت عالی

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید