۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

رنگ قرمز و تأثیر آن در طراحی داخلی

فهرست عناوین

استفاده از رنگ قرمز برای متفاوت تر جلوه دادن طراحی داخلی بهترین انتخاب است. شما می توانید با کمک گرفتن از رنگ قرمز و طلایی یکی از بی نظیر ترین طرح ها را برای فضای داخلی منزل یا محیط کار خود مدنظر قرار دهید.

همیشه ترکیب رنگ طلایی با رنگ قرمز و مشکی سبب لوکس جلوه دادن فضا می شود. با سازا همراه باشید.

خصوصیات رنگ قرمز

از رنگ قرمز برای خلق احساس شادی و نشاط و انرژی در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید. اثرات روانی رنگ قرمز به راحتی قابل درک است.

رنگ قرمز به شدت رنگ قدرتمندی است. رنگ خون شما قرمز خواهد بود ، بدون در نظر گرفتن اینکه از چه نژادی هستید و چه ملیتی دارید و از آنجایی که ریختن خون زیاد کاملا با سلامت و تندرستی‌ مان مغایرت دارد، رنگ قرمز ، نشانه سیگنال‌ های خطر است. رنگ قرمز نشانه بالا رفتن سطح شور و احساسات است:

-مردم عصبانی، قرمز به نظر می‌رسند

-مردان متهور و سرزنده را، نیرومند می‌خوانند و قرمز نشانه نیروندی است.

 

تاثیرات رونی رنگ قرمز در طراحی داخلی

رنگ قرمز بیش از آنکه انتظارش را داشته باشید به شما نزدیک می‌شود. از لحاظ روانی، اتاقی با دیوار های قرمز، به نظر شما و به دیدگان شما نزدیک می‌آیند.

رنگ قرمز همراه با رنگ نارنجی، رنگ مطلوبی برای صنایع بسته‌ بندی مواد غذایی به شمار می‌آید، همچنین در رستوران ها، زیرا رنگ قرمز، اشتها را افزایش می‌دهد؛ بنابراین، طراح داخلی حرفه‌ ای از رنگ قرمز در دکوراسیون دیوار های اتاق غذاخوری استفاده می کند. (اگر در رژیم باشید، حتما رنگ آبی را به جای آن انتخاب کنید). اثرات روانی رنگ قرمز نیز مانند رنگ‌های دیگر، با شدت  آن ارتباط بسیار تنگاتنگی دارد، از این رو هنگامی که در حال جنب و جوش هستید، رنگ‌ های قرمز در طیف‌ های تیره و تند، نشان‌دهنده افزایش ضربان قلب و فشار خون هستند.

شما ممکن است با طیف‌ های کمرنگ‌تر و گرم‌تر قرمز از قبیل سایه‌ هایی از قرمز احساس آرامش و راحتی بیشتری کنید، مانند قرمز اخرایی. طراحی داخلی قرمز با تلفیق و ادغام با رنگ های خنثی، فضایی چشمگیر و مجلل به طراحی داخلی منزل شما می بخشد. همجنین به کار بردن برجستگی ها و نماهایی در اتاق خواب می تواند احساسات شما را برانگیزد البته احتیاط کنید به اندازه ای نباشد که مانع آرامش و استراحت راحت شما شود.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید