۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

کابینت روستیک و انواع آن

آشپزخانه به سبک روستیک

فهرست عناوین

ایده های جدید کابینت روستیک

هنگام بازسازی آشپزخانه خود، مهم است که بدانید چه سبکی را برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید. از ظاهر چوبی فرسوده گرفته تا فضای صنعتی فلزی، چه در خانه‌ ای روستایی زندگی کنید یا در قلب یک شهر بزرگ، راه‌ های زیادی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید ظاهری روستیک را در آشپزخانه خود بگنجانید. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ اشکالی ندارد، زیرا ما برخی از ایده هایی کابینت آشپزخانه روستایی مورد علاقه خود را گردآوری کردیم تا به شما کمک کنیم تا از این ایده ها الهام بگیرید. با ما همراه باشید…

روستیک با رنگ ساده

کابینت های آشپزخانه سنتی و روستایی سبکی کارآمد دارند. هم نوع چوب و هم رنگ سطوح روی کابینت بالا و پایین گواه این ادعا است. در این نوع آشپزخانه، می توان حتی از کابینت ‌های آشپزخانه فراتر رفت و به چارچوب پنجره‌ها و تیرهای سقف نیز توجه کرد. اگر عاشق تقارن و شباهت هستید، این همان ظاهری است که باید به دنبال آن باشید.

سبک صنعتی

با تفاسیر بسیار متفاوت از معنای روستایی، فضای زیادی برای ترکیب گرایش ‌ها با هم باقی می ‌گذارد، مانند روستیک و صنعتی. زبری روستیک در ترکیب با آهن صاف با ظاهر صنعتی، تعادل خوبی ایجاد می کند. آن را در آشپزخانه خود بگنجانید و سپس با دوستان خود از صرف غذا و نوشیدنی و همچنین ظرافت سلیقه خود در فضای داخلی لذت ببرید.

استفاده از مقداری آبی

به کمی رنگ در زندگی خود نیاز دارید؟ می ‌توانید کابینت‌ های رنگ ‌آمیزی شده روستیک را به آشپزخانه‌ تان اضافه کنید تا احساسی سر زنده داشته باشید. این آشپزخانه دارای سبک‌ های مدرن و روستایی است و جزیره آبی رنگ کمک می ‌کند همه ظاهرها به خوبی به هم گره بخورند. از گنجاندن رنگ در کابینت آشپزخانه خود نترسید!

ترکیب بی نظیر سنگ و چوب

اگر دو عنصر وجود داشته باشند که بخواهند روستیک را بیان کنند، سنگ و چوب هستند. هر دو را با هم ترکیب کنید تا ظاهری برگرفته از طبیعت به آشپزخانه خود ببخشید. با دیوار سنگی زیبا و کابینت های چوبی به اصول زیبایی اولیه بازگردید. روکش چوب کاج روی کابینت ها و پرداخت چوب ساج روی زمین، فضایی جادویی در آشپزخانه ایجاد می کند. کانتر باید بر این اساس برنامه ریزی شود تا مطابق با موضوع آشپزخانه باشد. با چیدمان مناسب، حتی یک آشپزخانه کوچک نیز می تواند بزرگ به نظر برسد.

استفاده از میزهای گرانیتی

یک آشپزخانه روستایی به این معنا نیست که همه چیز باید روستایی باشد. می توانید برخی از عناصر مانند میزهای گرانیتی را برای یکنواخت کردن این سبک به فضا اضافه کنید. کابینت های چوبی شما به خوبی با سنگ گرانیت دارای رنگ های مکمل جفت می شود.

صرف نظر از قسمت های بالایی

ظروف سفالی، گیاهان و تخته های برش آنها را زیباتر می کند اما اگر آشپزخانه ای به سبک روستیک و کلاسیک می ‌خواهید، روی کابینت ‌های پایینی تمرکز کنید و رویه ها را کاملاً نادیده بگیرید. قابل ذکر است که تمامی موارد گفته شده، هرکدام ممکن است بر قیمت کابینت تاثیرگذار باشد و اینکه از چه کیفیت چوبی استفاده می شود.

تیرک های در معرض دید

اگر همه چیز را خالی کنید می تواند در آشپزخانه شما زیبا به نظر برسد اما در سبک روستیک اجازه دهید تیرک هایی چوبی روی سقف نمایان باشند.این کار می تواند فضای حومه شهر را به آشپزخانه شما ببخشد. علاوه بر این تیرهای چوبی، کفپوش ‌ها و کابینت ‌های چوبی را تکمیل می‌ کنند و حس روستایی ‌تری به فضا می ‌دهند.

اجسام متضاد

اگر در خانه ‌ای زندگی می‌ کنید که دارای بسیاری از ویژگی‌ های مدرنیته است، به احتمال زیاد آن کابینت ‌های آشپزخانه چوبی روستایی را که انتظارش را داشتید به دست نیاورده ‌اید. اشکالی ندارد، شما همچنان می توانید با اجسام مناسب به فضا رنگی روستایی بدهید. برای این کار می توانید جلوه ای مشابه را با ترکیبات سرامیکی دریافت کنید تا حال و هوای روستایی به دست آورید.

سیاه و سفید

اگر ظاهر یکنواخت را دوست دارید، یک تم سیاه و سفید را نیز دوست خواهید داشت. درست است تم سیاه و سفید هم اگر درست اجرا شود، می تواند به جای مدرن، کلاسیک و روستایی به نظر برسد. آشپزخانه ای با کابینت های سفید مدرن به سبک خانه های کشاورزی و جزیره ای با طراحی روستایی تر به خوبی ظاهر می شود. اتفاقاً جزیره آن هم جای خوبی برای نشستن و خوردن چند بیسکوییت با یک لیوان شیر به نظر می رسد.

خاکستری

آنجایی که خاکستری و قهوه ای خاکی ترین رنگ ها هستند، هنگام طراحی کابینت های آشپزخانه روستایی خود، رنگ های خاکستری ساده و قدیمی را فراموش نکنید. فقط مطمئن شوید که در طرح رنگ خاکستری زیاده روی نکنید، در غیر این صورت خیلی سرد (و مدرن) به نظر می رسد. چند گل به آشپزخانه اضافه کنید تا کمی رنگ گرم داشته باشد و آشپزخانه شما به مکانی سرزنده تر تبدیل شود.

افزودن آجر

اگر می خواهید به کابینت های آشپزخانه ظاهر روستایی تری ببخشید، مقداری آجر به فضا اضافه کنید تا آن را کلاسیک تر جلوه دهد. اگر از قبل در خانه خود آجر دارید، عالی است! می توانید از همان مقدار استفاده کنید! اگر نه، بسیاری از کاشی های سنگی و آجری بسیار عالی وجود دارد که به راحتی نصب می شوند که می توانید مشابه آنها را به دیوار آشپزخانه خود بچسبانید. با این حال، مراقب آجرهای زیاد باشید، زیرا می ‌خواهید آن را روستایی نگه دارید نه ظاهری شبیه به سوله های صنعتی یا انباری!

رنگ گردویی

اگر زیبایی ‌شناسی سنتی را دوست دارید، بی شک رنگ گردویی از مورد علاقه های شما خواهد بود. چه در حال ساخت کابینت ‌های بیرون‌ کش یا کابینت‌ های دو درب باشید، روکش گردویی با انواع چوب ‌های آشپزخانه مطابقت دارد. بهترین چیز در مورد چوب های قهوه ای مایل به قرمز این است که کمبود رنگی که اغلب در چیدمان هایی با تم های روستایی دیده می شود را احساس نمی کنید. در این تم رنگی، میز می تواند سفید ساده باشد تا جلوه ای مکمل ایجاد کند.

کابینت روستیک آشپزخانه

ست کردن چوب با رنگ سفید

اگر سبک روستیک در خانه ای شهری را به زندگی در خانه ‌های روستایی ترجیح می ‌دهید، ممکن است در مورد استفاده از کابینت ‌های آشپزخانه سفید روستایی تردید داشته باشید، زیرا این کابینت ‌ها جزء اصلی آشپزخانه‌ های شیک خانه‌ های مدرن هستند، اما می ‌توانید آن‌ها را با مقداری چوب رنگ ‌آمیزی شده مخلوط کنید تا ظاهری روستایی ایجاد کند. رنگ سفید در فضا آشپزخانه تمام چوب را با باقی اتاق متعادل می کند.

یک نمای روستایی را در نظر بگیرید

شاید شما واقعاً ظاهر خانه ‌های روستایی را دوست داشته باشید، اما فقط می ‌خواهید که بیشتر از ظاهر و حس و حال آن لذت ببرید. در این صورت، از کابینت های چوبی روستایی استفاده کنید تا کمی بافت به آشپزخانه خود بیاورید. اگر نمی توانید از کابینت های روستایی استفاده کنید، چوب های روستایی را در جای دیگری مانند آشپزخانه ای با تخته های برش، قوری قدیمی و قابلمه ها و تابه های مسی آویزان اضافه کنید.

برخی از عناصر روستا را اضافه کنید

چیزهای بسیار خوبی در مورد نقل مکان به یک خانه نوساز وجود دارد. اما، اگر یک خانه سفارشی نیست، شانس خوبی است که در نهایت به یک آشپزخانه مدرن و سنتی خواهید رسید. با این حال، اشکالی ندارد، زیرا می ‌توانید از عناصر مختلف برای دادن حالتی روستایی به آن استفاده کنید. چند تابلوی قدیمی برای قطع کردن تلفن پیدا کنید، با تخته های برش فرسوده تزئین کنید و یک کیک پر از کلوچه بچینید.

ترکیب سفید برای فضای کلبه ای شکل

یک کلبه روستایی ظاهر و احساسی کاملاً متفاوت با یک کابین روستایی در جنگل و ارتباط زیادی با رنگ های استفاده شده در هر کدام دارد. کلبه‌ های روستایی سبک ‌تر و مطبوع تر هستند، بنابراین اگر می ‌خواهید چنین سبکی داشته باشید، با چوب ‌های روشن تر و سایه ‌های مختلف سفید، بژ، کرم و طوسی تزئین کنید (فقط از رنگ خاکستری بیش از اندازه استفاده نکنید).

شیشه را در نظر بگیرید

به جای تلاش برای یافتن کابینت آشپزخانه روستایی مناسب، به جای آن یک فضای شیشه ای در نظر بگیرید. همچنان می ‌توانید تم روستایی را با نمایش فنجان‌ ها یا بشقاب‌ های قدیمی اجرا کنید. همچنین می‌ توانید با افزودن جلوه ای شیشه ‌ای که شبیه پنجره‌ های شیشه ‌دار هستند، به کابینت‌هایتان حال و هوای روستایی بیشتری بدهید.

کانتر روستایی

هنگامی که در حال طراحی کابینت آشپزخانه هستید، میز آشپزخانه را فراموش نکنید. اگر می خواهید ظاهری روستایی داشته باشید، می توانید با طراحی مجدد میز خود به جای کابینت، در کار سخت خود صرفه جویی کنید. با میزهای چوبی جلوه ای منحصر به فرد به آشپزخانه خود ببخشید. میزهای چوبی نه تنها ظاهری روستایی به آشپزخانه شما می بخشند، بلکه مکمل سایر وسایل چوبی و مبلمان نیز خواهند بود.

جزئیات را به خاطر بسپارید

اگر در یک خانه واقعا قدیمی زندگی کنید، به احتمال زیاد می توانید بسیاری از عناصر روستایی آشپزخانه خود را بسازید. اگر چنین است، مطمئن شوید که به جزئیات کابینت ‌ها و عناصر فیزیکی این فضا توجه کافی داشته باشید زیرا این مکان‌ ها مکان ‌هایی هستند که می ‌توانید ظاهری روستایی را در یک خانه مدرن به کار ببرید.

چوب ها را برجسته کنید

برای به دست آوردن کابینت های آشپزخانه روستایی نیازی به استفاده از چوب انباری بازیافتی ندارید، فقط از عنصر چوب زیاد استفاده کنید و طرحی را انتخاب کنید که آن ها را برجسته کند. با استفاده از این نوع مبلمان، بین کابینتی و وسایل روشنایی، آشپزخانه شما در کمترین زمان قدیمی به نظر می‌رسد.

همچنین بخوانید:

طراحی آشپزخانه سنتی

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید