021-22314022

دکوراسیون مناسب حمام های کوچک

فهرست عناوین

کم بودن مساحت حمام و دستشویی آپارتمان مسئله مهمی نیست چرا که ایده های مدرن بخشی از فضاسازی حمام را به راحتی تغییر می دهند تا در عین کوچک بودن طراحی زیبا داشته باشید.
حمام های کوچک ممکن است برای بیشتر افراد موردی ناخوشایند باشد و قرار گرفتن در این فضا مورد پسند نباشد. شما می توانید این مشکل را با فضاسازی درست رفع کنید. با سازا همراه باشید.

فضاسازی داخل حمام

در هنگام فضاسازی، ابتدا از دید بیرونی به حمام نگاه کنید و سپس به جزئیات داخلی آن توجه کنید، خلاقیت های متفاوت را با طرح های خلاقانه ببینید.

ممکن است بعد از وارد شدن به حمام کوچک در آن کمی احساس خفگی به شما دست دهد اما این مورد نمی تواند بدین معنا باشد که شما نباید از جای دادن وسایل ضروری در حمام خودداری کنید. در هر صورت شما باید وسایل ضروری خود را در حمام جای دهید.

به عنوان مثال در تصویر وان در قسمت پشتی حمام قرار گرفته است و دوش هم در قسمت بالایی وان قرار دارد. در ابتدا ممکن است کمی عجیب غریب به نظر برسد ولی این کار بسیار زیبا صورت گرفته و طراح توانسته با این طرح هم وان و هم دوش را در قسمتی کوچک از حمام جای دهد. همچنین طراح در کنار وان ، توالت و سنگ روشویی را نیز جای داده است که حمام را بسیار زیبا کرده است.

اگر از این طرح لذت بردید می توانید در خانه تان آن را اجرا کنید و یا اگر تمایل به اجرای کامل آن نیستید، می توانید از طرح آن الهام بگیرید و خودتان کمی خلاقیت به خرج دهید و طرح مورد نظرتان را اجرا نمایید.

طراحی عمودی

یکی از راز هایی که در این مورد می توانید استفاده کنید ، این است که بتوانید عمودی فکر کنید. اگر شما فضای افقی به اندازه کافی ندارید می توانید از فضای عمودی استفاده کنید و وسایل مورد نیازتان را به صورت عمودی در سرویس بهداشتی منزلتان جای دهید. با این کار تمام وسایلی که شما در یک سرویس بهداشتی بزرگ جای می دادید را می توانید در سرویس بهداشتی با ابعاد کوچکتری جای دهید.

با مشاهده تصویر متوجه می شوید که در بالای توالت یک قفسه کوچک طراحی شده است که در آن حوله ها به همراه یک گلدان تعبیه شده اند که با این کار دیگر نیاز به ایجاد کمد اضافه نیست. کارهای دیگری مانند اضافه کردن آینه عمودی می تواند هم در زیبایی و هم در فضاسازی به مقدار زیادی به شما کمک کند.

ذخیره سازی فضا

این مورد ممکن است کمی عجیب باشد و تمایل به انجام دادن آن را نداشته باشید ولی این کار بسیار مناسب است و می تواند شما را در فضاسازی موفق سازد. با انجام دادن این کار می توانید تمام وسایلتان را جای دهید. اگر می توانید، این توصیه را در سرویس بهداشتی تان عملی کنید چرا که این کار هوشمندانه ایی است و برای این کار می توانید از خلاقیت خود نیز استفاده کنید.

مینیمال بودن فضاهای کوچک

فضاهای کوچک تمایل به مینیمال بودن دارند و این به این دلیل است که این فضا ها به دلیل کوچک بودنشان دوست داشتنی هستند و می توان با یک تصمیم گیری و یک طراحی زیبا، در جلوه و نمای داخلی آن موثر باشیم و بتوانیم حداقل وسایل مورد نظر خود را در آن جای بدهیم.

قبل از جای دادن وسایل در داخل سرویس بهداشتی، مطمئن شوید که وسایل ضروری هستند و قرار دادن آن در حمام مناسب است . در غیر اینصورت دیگر آن را در حمام قرار ندهید. از این راهنمایی ها برای فضاسازی در حمام های کوچک استفاده کنید.

 

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید