۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

ظرافت و زیبایی کابینت ممبران

فهرست عناوین

آشپزخانه در منزل، جزو بخش های مهمی هستند که طراحی آن با زیبایی و جلوه خانه رابطه مستقیمی دارد. کابینت آشپزخانه از اجزای تعیین کننده در این مهم می باشد و علاوه بر جا دار بودن، بایستی طرح و جنس آن نیز مورد بررسی قرار گیرد تا نمایی دلنشین را در آشپزخانه ایجاد کند.

ممبران یکی از زیباترین کابینت ها محسوب می شود که  امروزه به یکی از پر استفاده ترین مدل ها تبدیل شده و آشپزخانه ای با شکوه و مجلل را تقدیمتان می کند. این کابینت که از تکنولوژی روکش های ممبران یا وکیوم پیروی می کند ، جای پای خود را در آشپزخانه ها محکم نموده است و طرفداران خاص سبک خودش را دارد.

به طور کلی کابینت هایی که در آن روکش های وکیوم کار شده باشد را ممبران می نامند. به عبارت دیگر ممبران یا همان وکیوم ، روکش های پی وی سی می باشند که بر جنس های مختلفی نظیر چوب یا نئوپان نقش می بندد و موجب زیبایی و دوام بالای آن می شود. البته روکش ممبران تنها بر یک طرف از کابینت کشیده می شود و طرف های دیگر را معمولا با روکش هایی ارزان تر می پوشانند.

روکش های ممبران بر بستری با جنس های مختلف نظیر ام دی اف پوشانده می شود که معمولا با دستگاه های پیشرفته و مطابق با تکنولوژی روز دنیا مثل سی ان سی ، ابزار زده می شوند که هزینه بالایی را در بر می گیرند. پیشتر به ” انواع مدل های کابینت ممبران ” پرداختیم و ” نحوه قیمت گذاری کابینت ممبران ” را مورد بررسی قرار دادیم. حال با نگاهی عمیق تر به خصوصیات ظاهری کابینت ممبران ، جلوه زیبای آن را  در می یابیم.

استفاده از کابینت ممبران

ممبران این امکان را به ما می دهد تا از آن در اجرای انواع دکور نیز استفاده نماییم. نمایشگاه ها ، سمینارها و . . . از مهمترین رویدادهایی هستند که برای ساخت دکور آن، از ممبران به عنوان یکی از بهترین گزینه ها یاد می کنند. عموم افراد کابینت ممبران را با کابینت کلاسیک یکی می دانند که در واقع کابینت ممبران دارایی سبکی نو و مدرن است که به دو شکل کلاسیک و مدرن ساخته می شود که هر یک دارای طرح های جداگانه و منحصر به فرد خود می باشند. از نظر ظاهری این دو سبک تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند که امروزه در اکثر پروژه های لوکس و مجلل از سبک کلاسیک استفاده می گردد.

کابینت ممبران دارای طرح های مختلف و جذاب می باشد که آن را به یکی از زیباترین ها تبدیل کرده است. طرح های ممبران در رنگ ها و نقش های مختلف به چشم می خورند که نهایت ظرافت را در آن می توان پیدا کرد. طرح های کلاسیک ممبران در اغلب مواقع دارای ریزه کاری ها و ظرافت کاری های بیشتری نسبت به طرح های سبک مدرن دارند که این تفاوت موجب شده تا با دستی باز به سراغ انتخاب طراح های آن برویم.

انتخاب بهترین نوع ممبران به طور معمول با توجه به مسائل هزینه ها ، کیفیت و ظاهر زیبای آن صورت می گیرد. زیبایی حکاکی های ممبران و ریزه کاری های نقش های دقیق و جذاب این کابینت باعث شده تا این محصول در میان دیگر روکش ها یک سر و گردن بالاتر قرار گیرد و این نقطه عطف روکش ممبران می باشد.

یکی از نکات قابل توجه در رابطه با کابینت ممبران ، نقش مکملی آن در آشپزخانه است. به عبارت دیگر ، زمانی که انتخابی دقیق صورت گیرد و طرح مناسبی برای آشپزخانه اجرا شود ، ترکیب رنگ ها در زیبایی بسیار تاثیر گذار خواهند بود. آمیختن رنگ های متنوع در آشپزخانه با انتخاب وسایل رنگارنگ سبب می شود تا بی روحی و کسل کنندگی کاملا از میان رفته و تعادل در طرح ها شکل بگیرد. اگرچه ظرافت و زیبایی کابینت ممبران به رعایت نکات بسیاری مربوط است اما این را نیز نباید از یاد برد که سهم بزرگی از جلوه زیبای کابینت را کیفیت ساخت و نحوه آن تعیین می کند. طرح های ممبران متنوع می باشند و تقریبا هر طیف سلیقه را در خود جای می دهند اما اگر کیفیت اجرای آن پایین باشد ، نه تنها زیبایی دیگر حرف اول را نمی زند بلکه تمام هزینه ها نیز هدر خواهد رفت.

پس مهارت مجری کابینت ، حرف اول را می زند. چرا که ممبران غرق در ظرافت طرح ها می باشد و اکثر این طرح ها دارای ریزه کاری های بسیار و اشکال کوچک می باشند. در اینجا ، انتظارات که بالا باشد ، کمی بی دقتی در ساخت و نداشتن مهارت کافی برای حفظ کیفیت سبب از بین رفتن تمام تصورات از زیبایی ممبران خواهد شد.

 

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید