021-22314022

بهترین رنگ های کابینت ممبران

فهرست عناوین

در این مقاله قصد داریم کمی راجع به رنگ های کابینت ممبران و بهترین رنگ های کابینت ممبران و مشخصات آن برای شما توضیح دهیم. باما همراه باشید :

کابینت‌های سفید ممبران

نکات مثبت:

کابینت‌های سفید ممکن است در هر آشپزخانه ای به چشم بخورند، اما این به این معنی نیست که آن‌ها مد هستند؛ چراکه انتخاب رنگ سفید یک سلیقه بی‌انتها است. آن‌ها همیشه شیک هستند و اجازه انعطاف‌پذیری در بقیه آشپزخانه را به شما می‌دهند.

برای کابینت‌های سفید این امکان مناسب است که به هر دو طراحی سنتی و کلاسیک بزرگ و طراحی مینیمالیستی و مدرن برسد و شاید بتواند بهترین رنگ کابینت ممبران آشپزخانه شما باشد.

نکات منفی:

در آشپزخانه ای با کابینت سفید کمی نگهداری و محافظت بیشتر لازم است، این عجیب نیست که باوجود کودکان کابینت‌های رنگ نشده‌ی شما رنگی یا لک شوند.!،لک های روی کابینت سفید به راحتی پاک نمی شوند که البته به جنس کابینت شما هم بستگی دارد.

اما این امر را یک عیب بزرگ در نظر نگیرید. برای دوست داشتن و انتخاب کابینت سفید دلایل بسیاری موجود است که باید در نظر گرفته شود

کابینت‌های آبی ممبران

نکات مثبت:

آبی یکرنگ سرگرم‌کننده و البته آرامش بخش است. بسته به رنگ آبی انتخابی، کابینت های آشپزخانه شما می توانند رنگی خنثی یا رنگی کاملا روشن داشته باشند که فضا و حس و حال جدیدی به خانه شما می بخشد.

علی‌رغم اضافه کردن رنگ‌های تند، آبی واقعاً می‌تواند به شما حس خوبی بدهد. روانشناسی رنگ‌ها به ما نشان می‌دهد که آبی دارای اثرات آرام‌ بخش است و احساس آرامش و اعتدال به ارمغان می‌آورد.

برای خانم ها که بیشتر از بقیه افراد خانواده زمان خود را در محیط آشپزخانه سپری می کنند انتخاب رنگ آبی روشن می تواند حس آرامش و سرزندگی را به آنها  ببخشد. اگر آماده آبی کردن رنگ آشپزخانه خود هستید، ما برخی نکات را نیز ذکر می‌کنیم.

نکات منفی:

آبی یکرنگ کابینت برای آشپزخانه‌ خوب به نظر می‌رسد ولی ممکن است بر روی دیوارهای کابینت شما تند به نظر بیاید.

شما قصد ندارید مجدد کابینت‌های خود را در ماه آینده رنگ‌آمیزی کنید، بنابراین قبل از انتخاب این رنگ مطمئن شوید که واقعاً  آبی را دوست دارید.

البته برای جلوگیری از تندی رنگ و ایجاد بالانس در فضای آشپزخانه می توانید رنگ های خنثی را در دیوار یا حتی کابینت های پایینی به کار ببرید.

 

کابینت‌های خاکستری ممبران

نکات مثبت:

خاکستری یکرنگ متعادل و خوب است – نه به زیبایی رنگ سفید است و نه به‌اندازه‌ی رنگ طرح چوب سنتی. طیف مختلف رنگ های خاکستری می تواند فضا را جالب کند ، و می‌تواند از کلاسیک تا مدرن بسته به طیف انتخابی و محیط اطراف آن طبقه‌بندی شود.

تلفیق رنگ خاکستری خنثی با رنگ های گرم و روشن می تواند یک بالانس بصری خوبی در فضا ایجاد  کند. کانترهایی با رنگ سفید نیز میتوانند در کنار یک آشپزخانه خاکستری یک دست جذاب به نظر بیاید
نکته خاص : رنگ کابینت خاکستری در حال حاضر مد شده است.

نکات منفی:

انتخاب رنگی که مد شده است ، نوعی قمار محسوب می‌شود . ما احساس می‌کنیم که محبوبیت خاکستری تا مدتها ادامه خواهد داشت. طراحان از رنگ پیش‌فرض خود دور شده‌اند و انتخاب آن‌ها طیف‌هایی از خاکستری را دربرمی گیرد.

آن‌ها از خاکستری به روش‌هایی استفاده می‌کنند که احساس تازگی القا کند پس میتوانیم با یقین بگوییم انتخاب این رنگ به منزل شما حس و حال خوبی می دهد.

کابینت‌های ممبران بارنگ‌های روشن

نکات مثبت:

انتخاب رنگ‌های تند مثل قرمز بنفش یا نارنجی و سبز یک سبک شخصی است . هرکسی رنگ‌های خنثی را دوست ندارد و انتخاب یکرنگ تند ممکن است پیچ‌وتاب غیرمنتظره‌ای برای آشپزخانه شما باشد و آنگاه ممکن است شما احساس کنید که آن آشپزخانه واقعاً متعلق به شما است.

البته انتخاب رنگ باید با فضای منزل، رنگ وسایل و غیره متناسب باشد

نقاط ضعف:

رنگ‌های پررنگ در یک دوره زمانی می‌تواند جذاب باشد . و احتمال اینکه زود از آنها خسته شوید بسیار بالاست. اگر شما رنگ بنفش را برای همیشه دوست داشته باشید، شاید کابینت‌های بنفش برای شما مناسب باشد، صرف‌نظر از اینکه دیگران ممکن است چه فکری کنند.

اگر رنگ موردعلاقه خود را به‌طور مداوم تغییر می‌دهید یا اگر می‌دانید که می‌خواهید رنگ‌های روشن در آشپزخانه داشته باشید،  این موضوع برای شما نگران‌کننده هم است، پیشنهاد می‌کنیم راه‌های دیگری برای ایجاد رنگ و فضا سازی در آشپزخانه پیدا کنید.

یراق‌آلات کابینت ممبران

مهم نیست که چه کابینت‌های آشپزخانه‌ای را انتخاب می‌کنید، یراق‌آلات ( دستگیره و …) آخرین قسمت کار است که می‌توانید آن را برای تکمیل انتخاب کابینت آشپزخانه خود خریداری کنید. به‌عنوان یک قاعده کلی شما باید یراق ‌آلات را با سبک درهای کابینت هماهنگ کنید.

به‌عنوان‌مثال، در یک درب کابینت براق دستگیره‌های ساده و کشیده می‌تواند مناسب باشد.

با این‌حال، شما می‌توانید با یک نگاه قابل ‌توجه با کنار هم قرار دادن موارد ساده با یراق ‌آلات عجیب ‌و غریب کابینت‌های خود را خاص کنید. لولاها را هرگز فراموش نکنید و از تاثیر آنها به راحتی عبور نکنید.

دستگیره ها در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود هستند. انتخاب آنها در واقع آخرین مرحله است اما یکی از مهم ترین آنهاست زیرا جلوه کابینت را کامل می کند. انتخاب این یراق الات باید با توجه به محیط آشپزخانه باشند.

پس دقت کنید از دستگیره های کلاسیک در کابینت های مدرن استفاده نکنید.متریال های مورد استفاده در این دستگیر های مهم است. دقت کنید که ضد آب باشند تا هنگام برخورد دست های خیس با آنها در زمان آشپزی زنگ نزنند.

سخن آخر
فرآیند انتخاب کابینت برای خانه جدید یا بازسازی کابینت های فعلی اندکی زمان گیر و سخت است. اما شما با دانستن اصول طراحی و مراحل انتخاب می توانید این پروسه را سریع تر و راحت طی کنید.

انتخاب طرح و رنگ و جنس کابینت و سپس انتخاب یراق الات مناسب می تواند فضای بهتری را برای شما ایجاد کند.به نکات ریز و ظریف دقت کنید تا خروجی کار مطلوب سلیقه شما باشد.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید