۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

۰۲۱-۲۲۳۰۳۴۴۵

بهترین رنگ کابینت ممبران در سال 2023

فهرست عناوین

بهترین رنگ کابینت ممبران

همه این را می دانیم که انتخاب رنگ کابینت و ترکیب آن با فضای آشپزخانه از نکات ضروری برای زیبا نشان دادن جلوه آشپزخانه است. کابینت ممبران دارای تننوع رنگی بسیار است، که ما می خواهیم در این مقاله درباره رنگ کابینت ممبران برای شما توضیح دهیم. همان طور که اشاره کردیم ترکیب رنگ کابینت با فضای اشپزخانه بسیار مهم است پس باید رنگی را انتخاب کنیم که هم به فضای آشپزخانه ست باشد هم رنگی شاد داشته باشد و کسل کننده نباشد. شما باید بر اساس فضای دکوراسیون خود رنگ کابینت را انتخاب کنید چون اولین چیزی که نظر بیننده را به خود جلب می کند دوکوراسیون آشپزخانه است.

کابینت ممبران سفید صدفی

بیشتر مردم رنگ سفید صدفی را دوست دارند زیرا این رنگ خنثی است و به راحتی می توان این رنگ را با دکوراسیون خود ترکیب کرد. یکی از پر کاربردترین رنگ ها برای کابینت ممبران رنگ سفید است که مطمعنا شما این رنگ را در اشپزخانه بزرگ و کوچیک دیده اید. رنگ سفید را هم به صورت تک رنگ و هم با ترکیب رنگ طلایی و یا کرم می توانید در بازار تهیه کنید.

کابینت ممبران قهوه ای کلاسیک

یکی از رنگ های قدیمی که همیشه برای رنگ کابینت مورد استفاده قرار می گیرد رنگ قهوه ای است. رنگ قهوه ای رنگ چوب است. رنگ قهوه ای یکی از پرکاربردترین رنگ ها است که برای کابینت های کلاسیک، مخصوصا در کابینت ممبران بسیار استفاده می شود. رنگ قهوه ای در انواع مختلفی از جمله قهوهای روشن، قهوه ای سوخته، گردویی و فندوقی می توانید تهیه کنید. این رنگ ها را می توانید به صورت تکی و یا ترکیبی در کابینت آشپزخانه خود مورد استفاده قرار دهید.

کابینت ممبران شرابی

یکی از رنگ های خاص و شیک که در بین رنگ ها است رنگ شرابی است. کابیت ممبران رنگ شرابی رنگی بسیار لوکس و شیک است اما باید در نظر داشته باشید ست کردن آن با دکوراسیون اشپزخانه و خانه کاری کمی مشکل نسبت به رنگ قهوه ای است. یک پیشنهاد ما به شما این است که اگر فضای آشپزخانه شما کوچیک است از رنگ تیره و شرابی کمتر استفاده کنید چون که این رنگ ها فضای آشپزخانه را کوچک نشان می دهد. یکی از مواردی که باید توجه کنید در هنگام استفاده از این رنگ ها به نور آشپزخانه است زیرا که این رنگ ها نور را بسیار کم انعکاس می دهد. رنگ شرابی به شما لذت تجربه ی دکوراسیونی لاکچری و شیک را هدیه می دهد.

کابینت ممبران تیره

از گذشته تا الان رنگ تیره برای بسیاری از افراد رنگی جذاب است. اما همان طور که اشاره کردیم رنگ تیره برای فضای آشپزخانه کوچک مناسب نیست و بهتر است که اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است مورد استفاده قرار بگیرد.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق و بیشتر  از قیمت کابینت ممبران و یا قیمت کابینت در تمامی مدل ها با کارشناسان سازادیزاین تماس بگیرید.

بهترین رنگ کابینت ممبران

ترکیب رنگ کابینت ممبران

برای اینکه جلوه آشپزخانه خود را زیباتر کنید می توانید از ترکیب چند رنگ درکابینت آشپزخانه خود استفاده کنید. رنگ سفید کرمی با ترکیب شدن رنگ تیره می تواند آشپزخانه شما را بسیار زیبا کند و نمای عالی به آن می دهد.

کابینت ممبران سفید طلایی

به قطع می شود گفت که ترکیب رنگ سفید و طلایی یکی از جذاب ترین رنگ های کابینت است. این طرح و رنگ کلاسیک و سلطنتی می باشد. معمولا رنگ طلایی در زمینه سفید بسیار کم استفاده می شود زیرا که ما عادت کردیم رنگ طلایی را به صورت ظریف و انگشت شمار در اطراف خود ببینیم.

کابینت ممبران کرم صدفی

یکی از رنگ های پرطرفدار در ایران رنگ کابینت ممبران کرم صدفی است. استفاده از این رنگ در آشپزخانه می تواند یک دکوراسیون کلاسیک را به نمای آشپزخانه شما بدهد.

کابینت ممبران سفید قهوه ای

ترکیب رنگ سفید قهوه ای یکی از محبوب ترین ترکیب رنگ هاست. رنگ سفید قهوه ای یکی از ترکیب رنگ هاست که به آسانی می توانید با سایر رنگ ها آن را هماهنگ کنید. پس در این صورت با خیال راحت رنگ های مختلف را برای دکوراسیون خود به کار ببرید. شما می توانید رنگ سفید را با قهوه ای روشن ترکیب کنید و استفاده کنید زیرا که ترکیب این دو رنگ یکی از پرطرفدارترین ترکیب رنگ ها در کابینت است. از ویژگی های ترکیب این دو رنگ می توان به انعکاس بیشتر نور در فضای آشپزخانه اشاره کرد، که باعث بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه شما می شود.

کابینت ممبران کرم قهوه ای

یکی دیگر از رنگ های محبوب رنگ کرم قهوه ای است. رنگ کرم قهوه ای از رنگ سفید قهوه ای طرفداران بیشتری دارد و نمای زیباتری هم در آشپزخانه ایجاد می کند.

کابینت ممبران کرم استخوانی

این ترکیب رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ ها میان کابینت ممبران است. کابینت ممبران کرم استخوانی می تواند یک نمای لوکس و جذاب را به آشپزخانه شما هدیه دهد. ترکیب رنگ کرم استخوانی را می توانید با بسیاری از طیف رنگ ها در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. ست شدن این رنگ نسبت به کرم قهوه ای بسیار بهتر و راحت تر است.

حالا به نظر شما بهترین رنگ برای کابینت ممبران چه رنگی است؟ باعث افتخار ماست که نظرات خود را برای به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید:

نورپردازی کابینت ممبران

معرفی کابینت ممبران سفید صدفی

 

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید