021-22314022

دکوراسیون سفید مشکی در طراحی داخلی

فهرست عناوین

قطعا دیدن دنیا به رنگ سیاه و سفید مانند آنچه در تلویزیون های قدیمی می دیدیم ناخوشایند است اما در دکوراسیون داخلی سفید مشکی این قضیه به کل عکس است. با سازا همراه باشید.

استفاده از رنگ های سیاه و سفید در کنار هم می تواند فضایی بسیار زیبا و منحصر بفرد ایجاد کند. البته افراد زیادی هستند که دکوراسیون های تک رنگ را خسته کننده می دانند اما وقتی این کار به روش صحیح و با کمک یک متخصص در طراحی داخلی انجام شود، نتیجه کار به خانه ای زنده و شاداب تبدیل خواهد شد.

راه های بسیار زیادی برای استفاده از رنگ سفید و سیاه کنار یکدیگر وجود دارد به طوریکه فضا را جذاب و چشم گیر نشان دهند.

اولین اتاقی که مورد بررسی قرار خواهیم داد به معنای واقعی یک طراحی کامل و شگف انگیز از ترکیب سیاه و سفید را نشان می دهد. جالب است که حتی بدون حضور رنگ های دیگر، دکوراسیون این خانه باز هم جذاب و سطح بالا دیده می شود.

کابینت های آشپزخانه کاملا سیاه در زمینه سفید دیوار و سقف قرار گرفته اند. مبلمان راحتی اتاق نشیمن و پذیرایی نیز سیاه بوده اما با کوسن و بالشتک های سفید تزیین شده اند. حتی فرش جلو مبلی نیز ترکیب راه راه از سیاه و سفید دارد.

تضاد در دکوراسیون داخلی

وقتی صحبت از تضاد در دکوراسیون داخلی می شود واقعا هیچ چیز به پای تضاد بین رنگ های سیاه و سفید نمی رسد.

باورش سخت است، اما دیواری که در پشت تلویزیون و قسمت ستون در تصویر مشاهده می کنید چیزی بیش از یک کاغذ دیواری سه بعدی ساده سفید مشکی نیست، طراحی این کاغذ دیواری به قدری زیبا است که سخت می شود باور کرد پنل های بیرون زده از دیوار واقعی نیستند بلکه فقط یک عکس مسطح ساده اند.

ترکیب رنگ سیاه و سفید از آنجایی خنثی محسوب می شود برای سبک مدرن و منیمیالیستی بسیار ایده آل است. در اتاق نشیمن تصویر، به غیر از یک تابلوی عکس ایستاده که اتفاقا آن هم زمینه ای سیاه و سفید دارد، دکوری دیگری در خانه قرار نگرفته است. این اتاق به واقع یک معماری داخلی بی نظیر دارد که با کمک رنگ های سیاه و سفید بیشتر خودنمایی می کند.

 

کاغذ دیواری مشکی

یک راه حل ساده برای بدست آوردن ترکیب رنگ سیاه و سفید، نصب کاغذ دیواری مشکی بروی دیوار اصلی نشیمن است. عموما این دیوار، دیوار پشت تلویزیون انتخاب می شود. با پوشاندن این دیوار بوسیله کاغذ دیواری مشکی رنگ، خیلی خوب می توانید رنگ مشکی را با رنگ سفید دیوار های کناری یا مبلمان راحتی رنگ روشن ترکیب کنید. البته یک روش ساده دیگر هم وجود دارد. از آنجایی که بیشتر دیوار ها و سقف منازل به رنگ سفید است، قرار دادن ست چند نفره مبلمان راحتی مشکی رنگ می تواند بسیار زیبا ترکیب سیاه و سفید را به دکوراسیون خانه ما وارد کند.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید