021-22314022

کابینت مدرن

کابینت مدرن

فهرست عناوین

شما عزیزان جهت سفارش کابینت مدرن و یا کسب هر گونه اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب سازا دیزاین تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان این مجموعه بهره مند شوید. سازا دیزاین بر اساس بودجه و سلیقه شما بهترین راهنمایی را ارائه خواهد کرد تا هیچ‌گونه سردرگرمی و نگرانی در این زمینه نداشته باشید. کارشناسان با کمال میل پاسخگوی تمامی سوالات شما دوستان عزیز هستند.

قیمت کابینت های مدرن سازا دیزاین

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

کابینت مدرن (نحوه ساخت و طراحی)

کابینت های مدرن و انواع آن

معرفی سبک طراحی کابینت مدرن

جدیدترین مدل‌های کابینت مدرن 2023

 

معرفی کابینت مدرن

از گذشته تا کنون آشپزخانه به عنوان‌ قلب خانه تلقی شده و طراحی فضای درونی آن بسیار مهم است. اگر توجه کرده باشید خانم‌ها زمان زیادی از روز را در آشپزخانه گذرانده و به آشپزی مشغول هستند. حال اگر فضای آشپزخانه طراحی و نمای دلنشین‌تری داشته باشد، قطعا احساس آرامش بیشتری در حین آشپزی خواهند داشت. فضا و دکوراسیون داخلی آشپزخانه از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شود. یکی از این بخش‌ها کابینت‌ها هستند، که حجم زیادی از فضای آشپزخانه را اشغال می‌کنند. در نتیجه انتخاب کابینت زیبا و باکیفیت برای آشپزخانه می‌تواند در نمای کلی آن نیز تاثیرات مثبت داشته باشد. شما می‌توانید برای آشپزخانه خود از سبک و انواع  مختلف کابینت استفاده کنید. یکی از زیباترین و جذاب‌ترین کابینت‌هایی که امروزه بسیار باب شده‌اند، کابینت‌های مدرن هستند. به طور کلی کابینت در دو سبک مدرن و کلاسیک تولید می‌شوند که کابینت‌های مدرن در نهایت سادگی و زیبایی و کاملا متفاوت از سبک کلاسیک تولید می‌شوند. در ادامه قصد داریم شما را با کابینت‌های مدرن بیشتر آشنا کنیم، و توضیحات مفید و مختصری را در خصوص آن‌ها خدمت شما عزیزان ارائه نماییم، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید…

طراحی مدرن از ابتدای جنگ جهانی اول شروع شد که از ویژگی‌های آن می توان سادگی، سطح صاف و بدون شیب آن را نام برد. به طور کلی در طراحی کابینت ها عوامل مختلفی نقش دارند و می توان آن ها را بر طبق ماده ساخته شده مثلا ام دی اف یا رنگ و سبک طبقه بندی کرد. از آن جا که آشپزی در کشور ما یک رکن اساسی در هر خانه ای است پس وجود یک آشپزخانه زیبا می تواند باعث گرمی بیش تر فضای داخلی خانه شما بگردد. کابینت ها برای استفاده های مختلفی مانند نگهداری مواد غذایی، ابزارهای پخت و پز و مواد شوینده استفاده می شوند. در طراحی آشپزخانه ها می توان فقط از سبک مدرن یا کلاسیک یا ترکیبی از این دو سبک استفاده کرد ولی به طور کلی افراد خواهان این هستند که تنها از یک طرح استفاده کنند. در طراحی مدرن از سبک سنتی فاصله گرفته و به شکل امروزی و مدرن نزدیک شده ایم. کابینت های مدرن از کابینت های نوع کلاسیک کوچک تر هستند و سطح آن نسبت به کابینت نوع کلاسیک بیش تر صیقل خورده است.

در این نوع کابینت ها به جای درهایی که در نوع کلاسیک استفاده می شد از مدل کشو در ساخت آن استفاده می کنند. به خاطر پیشرفت هایی که در طراحی داخلی صورت گرفته است امروز بیش تر مردم تمایل به استفاده از کابینت های سبک مدرن در آشپزخانه خود دارند. لازم به ذکر است استفاده از کابینت های مدرن در دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما باعث افزایش قیمت خانه می گردد و عموما این خانه ها در نواحی ثروتمندتر یافت می شوند. امروزه حتی افرادی که دارای خانه کلاسیک هستند تمایل دارند که آشپزخانه ای با سبک مدرن داشته باشند. به طور کلی کابینت‌ها در دو سبک مدرن و کلاسیک تولید می‌شوند. کابینت‌های مدرن یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین انواع کابینت در بازار به شمار می روند، که تقریبا می‌توان آن‌ها را به عنوان جدیدترین انواع کابینت آشپزخانه به حساب آورد. در تولید کابینت به سبک مدرن از هرگونه شلوغی و پیچیدگی خودداری می‌شود، و این نوع کابینت در  نهایت سادگی و جذابیت ساخته می‌شوند. کابینت‌های مدرن برعکس کابینت‌های کلاسیک که دارای در هستند، به صورت کشویی تولید شده و عموما در رنگ سفید طراحی می‌شوند. اما شما می‌توانید بنا به سلیقه خود کابینت‌های مدرن را به رنگ مورد نظرتان سفارش دهید. کابینت‌های مدرن از مواد اولیه‌ای مثل ام‌دی‌اف، شیشه، فلز، های گلاس و…تولید می‌شوند. در حال حاضر همه چیز از طراحی لباس گرفته تا طراحی داخلی خانه و دکوراسیون به سمت سادگی پیش رفته و وسایل ساده و شیک طرفداران بیشتری دارند. کابینت‌های مدرن نیز به علت رعایت این اصل، میان خریداران محبوبیت زیادی دارند.

کابینت‌های مدرن نسبت به مدل‌های کلاسیک علاوه بر زیبایی، مقرون به صرفه‌تر نیز هستند. فضای کمتری را می‌گیرند، سادگی ویژگی بارز آن‌ها است و تنوع رنگی و متریالی بیشتری دارند. اگر در طراحی کابینت ها از مدل های امروزی و جدید استفاده گردد به این کابینت ها نوع مدرن گویند. کابینت های نوع مدرن نسبت به نوع سنتی تفاوت هایی دارند و بیش تر شبیه مدل های روز می باشند.

طراحی کابینت های مدرن برای اولین بار در آغاز جنگ جهانی و به صورت صاف و بدون تزئینات صورت گرفت. از جمله ویژگی های این مدل می توان به براق بودن و طراحی ساده آن در درب و چهارچوب ها اشاره کرد. کابینت های مدرن اندازه کوچکی دارند به  همین دلیل در هنگام تولید آن ها از کشو به جای درب می توان استفاده کرد.

برای ساخت کابینت های مدرن می توان از موادی هم چون MDF، شیشه، های گلاس، لمینت و فلز استفاده کرد. به دلیل این که کابینت مدرن از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار است تقاضا برای تولید آن روز به روز بیش تر شده و حتی افرادی که دارای خانه ای با سبک کلاسیک هستند برای تغییر دکوراسیون به حالت مدرن از این کابینت ها استفاده می کنند.

در کابینت های مدرن سفیدی که در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد می توان از مگنت برای دسته آن استفاده کرد. استفاده از مگنت ها بسیار آسان است به این صورت که با وارد کردن فشار اندکی به آن به آسانی باز و بسته می گردند. یکی از جذابیت های این کابینت این است که هیچ گونه فاصله ای در میان اجزای آن وجود ندارد. این کابینت ها به سه حالت مختلف تولید می گردند.

  • ساده
  • تک رنگ
  • متقارن

البته بیش ترین رنگی که از آن مورد استفاده قرار می گیرد رنگ سفید است. به دلیل این که کابینت های مدرن تا بالای سقف کشیده می شوند می توانند فضای زیادی را برای شما در آشپزخانه فراهم کنند.

انواع کابینت مدرن

کابینت های گلاس

ویژگی بارز این کابینت‌ها براق  و درخشنده بودن آن‌ها است. سطح شفاف و شیشه‌ای این کابینت‌ها باعث می‌شود نور را به خوبی منعکس و آشپزخانه شما را درخشان‌تر کند. این کابینت‌ها دارای مغز mdf  و  ورقه های‌گلاس هستند.

روکش‌های آن‌ها انواع مختلفی دارد که شامل ورقه‌های آکرلیک،پلی گلاس وهای‌گلاس هستند. هنگام تمییز کردن آن‌ها باید مراقب بود زیرا در برابر خط و خش بسیار آسیب‌پذیر هستند.

کابینت طرح چوب

از زمان‌های قدیم این مدل کابینت‌ها محبوبیت  بسیاری داشته و هنوز هم این مدل طرفداران بسیاری دارند. این سبک برای آن دسته که دوست دارند ترکیبی از طرح کلاسیک و در عین حال مدرن را داشته باشند پیشنهاد می‌شود.

هنگام خرید این کابینت‌ها حتما توجه کنید که به علت کیفیت پایین آن حاشیه‌هایش  بعد از مدتی تکان می‌خورد و روکش اتصال خود با کابینت را از دست می‌دهد، ولی اگر این کابینت‌ها با مهارت و دقت ساخته شوند تا چندین دهه عمر خواهند کرد.

کابینت مدرن فرامید

کابینت های فرامید یا فوق برجسته دارای ضخامتی در حدود 16 میلی متر هستند. این کابینت ها در حالت دو رنگ تولید می شوند. نوع اول آن دارای حالت مات و در نوع دوم از هایگلاس براق استفاده شده است. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که مایلید از رنگ های بیش تر در فضای آشپزخانه خود استفاده کنید می توانید با انتخاب این کابینت ها زیبایی فراوانی به فضای آشپزخانه خود ببخشید. لازم به ذکر است که این کابینت به دلیل هزینه پایین و سبک جذاب خود طرفداران زیادی در بازار کشور دارند.

کابینت مدرن نوع سفید

دقت داشته باشید که کابینت های نوع سفید به دلیل رنگ روشن خود باید پیوسته مورد تمیز شدن قرار گیرند اما به همین دلیل استفاده از این رنگ می تواند موجب پاکیزگی بیش تر آشپزخانه شما گردد. از دیگر مزایای رنگ سفید این است که می توان آن را با سایر رنگ ها در آشپزخانه ترکیب نمود و جلوه ای بسیار زیبا به دکوراسیون خانه خود بخشید.

همچنین رنگ سفید باعث می شود که فضای داخلی آشپزخانه بزرگ تر بنظر بیاید .کابینت های سفید به صورت مدرن و براق تولید می شوند. نوع براق آن اگرچه باعث روشنایی بیش تر محیط می شود اما به دلیل این که اثر انگشت و لک روی آن باقی می ماند ممکن است باعث دردسر شما گردد. در نتیجه کابینت های مات با استایل ساده و نبود جای لک محبوبیت بیش تری در بین خریداران دارند.

کابینت مدرن منحنی

استفاده از شکل منحنی در طراحی کابینت های مدرن می تواند بسیار جالب و چشم گیر باشد. برای مثال استفاده از کابینت مدرن جزیره که خود دارای شکل منحنی است از عوامل دیگری است که می تواند استایل آشپزخانه شما را متفاوت سازد.

کابینت مدرن مخصوص آشپزخانه ساده

کابینت های گلاس در آشپزخانه هایی که طراحی مدرنی دارند استفاده می شود. این کابینت ها به دلیل سطح صاف و درخشان خود باعث زیبایی و درخشش آشپزخانه شما می گردند.

کابینت مدرن برای ایجاد نورپردازی خوب

با انتخاب کابینت هایی به رنگ های روشن مانند کرم می توان نور پردازی خاصی را در فضای آشپزخانه خود ایجاد کنید. این کابینت ها نیز باعث درخشندگی فضای آشپزخانه شما می گردند.

کابینت مدرن طوسی

کابینت های طوسی رنگ جذابی برای کابینت های مدرن به شمار می روند. این رنگ به همراه طرح سنگ باعث زیبایی آشپزخانه شما می گردد.

کابینت مدرن به همراه دیوار متحرک

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارید در هنگام آشپزی به دور از چشم دیگران کار کنید استفاده از یک دیواره متحرک می تواند دکوراسیون آشپزخانه شما را جالب تر سازد.

کابینت مدرن با رنگ دلخواه

شما می توانید کابینت آشپزخانه خود را با رنگ دلخواه خود انتخاب کنید. برای مثال می توانید آن را با رنگ دیواره یا کف آشپزخانه ست کنید.

کابینت مدرن سیاه و سفید

رنگ سفید و سیاه با وجود تضادی که دارد می تواند بسیار چشم گیر باشد. در نتیجه با این که استفاده از این رنگ شجاعت زیادی می خواهد ولی استفاده از آن می تواند جذابیت آشپزخانه شما را تضمین کند.

کابینت مدرن مشکی

احتمالا در هیچ آشپزخانه ای در ایران تا به حال رنگ مشکی به کار برده نشده است. ولی باید بدانید مشکی رنگی بسیار مجلل محسوب می گردد و اگر شما آن را با رنگ های روشن تر مثل کرم یا بژ ترکیب کنید فضای آشپزخانه شما بسیار چشم گیر خواهد شد.

کابینت مدرن به همراه فرورفتگی

استفاده از سطح صاف به همراه لبه تیز و بدون داشتن حاشیه می تواند نمایی جالب و خلاقانه به آشپزخانه شما ببخشد.

کابینت مدرن زرد

کابینت هایی با رنگ زرد باعث شادابی و نشاط فضای آشپزخانه شما می گردند. مخصوصا در خانه ای که در دکوراسیون آن تنها از رنگ های تیره استفاده شده این رنگ می تواند باعث درخشش و روشنایی بیش تر فضای آشپزخانه گردد.

نوع، جنس و طرح کابینت مدرن

همان طور که قبلا ذکر کردیم در ساخت کابینت های مدرن می توان از موادی مانند آهن، شیشه، پلاستیک و بتن استفاده کرد. استفاده از شیشه هایی که ظاهری نیمه شفاف دارند می تواند ظاهری زیبا در کابینت های شما به وجود آورند. برای این کار شما حتی می توانید از درهای شیشه ای در درهای کابینت خود استفاده کنید. این روش نه تنها باعث مدرن شدن فضای داخلی آشپزخانه شما می گردد بلکه از نظر هزینه نیز کمتر است. شما می توانید در کابینت های مدرن از روکش های مختلف چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید. حال اگر از روکش های چوبی استفاده کنید ظاهر آشپزخانه شما  مدرن تر به نظر خواهید رسید. کابینت های کلاسیک تنها می توانند از چوب تولید شوند ولی در کابینت های مدرن می توان ترکیبی از مواد مختلف مانند شیشه، آهن و پلاستیک استفاده کرد.

راهکارهای طول عمر کابینت مدرن

کابینت های خانه یکی از اجزای اصلی در هر خانه ای محسوب می شوند. به دلیل این که کابینت آشپزخانه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه احتمال خراب شدن آن در گذر زمان بسیار بیش تر است اما با چند روش ساده می توان طول آن را بسیار افزایش داد و سال های طولانی از آن استفاده کرد. در ادامه شما را با چند روش آشنا خواهیم کرد.

باز و بسته کردن آرام درب ها

سعی کنید کشو و درب های کابینت مدرن خود را بسیار آرام باز و بسته کنید.  در طراحی های مدرن درب های کابینت ها به گونه ای هستند که می توان آن ها بسیار روان و بدون هیچ مشکلی باز و بسته کرد در نتیجه اگر می خواهید که کوچکترین آسیبی به کابینت شما وارد نگردد باید هنگام باز و بسته کردن آن ها  ملایمت به کار ببرید. از عواملی که سبب می شوند کابینت ها در گذر زمان دچار خرابی و استهلاک گردند می توان به باز و بسته کردن آن ها با سرعت بالا یا کشیدن آن ها با فشار اشاره کرد. شما می توانید برای جلوگیری از فرسودگی لولاهای کابینت با استفاده از روغن اقدام به نرم کردن آن ها نمایید در این صورت باز و بسته کردن آن ها راحت تر صورت می گیرد.

سنگین نکردن کابینت

از قرار دادن بیش از انداره وسایل در داخل کابینت های خود خودداری کنید زیرا کابینت ها تنها قادرند وزن مشخصی را تحمل کنند در نتیجه بار زیاد در گذر زمان سبب کاهش طول عمر و خم شدن کابینت خواهد شد.

استفاده نکردن از وسایل مرطوب داخل کابینت

با این که کابینت های که در آشپزخانه های مدرن استفاده می شوند بیش تر از نوع MDF اند و در مقابل آب مقاومت دارند اما اگر ظروف خیس در کابینت قرار داده شود باعث ایجاد کپک در فضای کابینت خواهد شد. کپک زدن موجب کاهش طول عمر کابینت های شما می گردد. در نتیجه پس از شستن وسایل خود آن ها را خشک کرده و سپس درون کابینت قرار دهید.

اهمیت رنگ در طراحی کابینت آشپزخانه

یکی دیگر از المان ها در انتخاب کابینت آشپزخانه توجه به رنگ کابینت است. در گذشته طراحی دکوراسیون و معماری داخلی از اهمیت و توجه بسیاری برخوردار نبود و رنگ انتخاب کابینت برایشان زیاد تفاوتی نداشت. در ایران قدرت ریسک برای داشتن کابینت با رنگ متفاوت متاسفانه پایین است و رایج ترین رنگ ها مانند سفید یا قهوه ای و در نهایت مشکی را مورد استفاده قرار می دهند. ما می خواهیم میزان اهمیت رنگ در آشپزخانه را مورد بررسی قرار دهیم که انتخاب رنگ را برای استفاده کابینت در آشپزخانه اسان خواهد کرد.

برای ساخت کابینت و یا بازسازی اشپزخانه 50 درصد هزینه را در بر می گیرد و به خود اختصاص می دهد و جالب است که بدانید 40 درصد فضای بصری آشپزخانه را به صورت کامل اشغال می کند. پس طبیعی است که رنگ ها در طراحی و ساخت کابینت از اهمیت ویژه ای برخوردار باشند و انتخاب یک رنگ خوب تاثیر مستقیمی بر روی زیبایی آشپزخانه و حال و هوای ان دارد و می تواند تاثیر زیادی در خلق خوی افراد نیز بگذارد. خانم ها معمولا زمان بسیار طولانی را در خانه سپری می کنند و مدت زیادی را در آشپزخانه هستند بنابراین انتخاب یک رنگ خوب برای کابینت آشپزخانه آن ها را تحت تاثیر رنگ ها قرار خواهد داد.

کابینت تک رنگ مناسب چه فضاهایی است؟

پیشنهاد ما به شما این است که اگر خانه ای در سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک دارید برای زیبایی آشپزخانه خود از کابینت های تک رنگ استفاده کنید. البته در نظر داشته که به سلیقه افراد نیز بستگی دارد. کابینت ها در خانه هایی که دارای سبک کلاسیک هستند معمولا از جنس چوب، طرح چوب و ممبران ساخته می شوند و استفاده از رنگ های مختلف برای هر کدام به صورت ترکیبی مسلما جلوه زیبایی را به آشپزخانه شما نخواهد داد.

کابینت دو یا چند رنگ مناسب چه فضاهایی است؟

اگر جزو کسانی هستید که به سبک مدرن علاقه دارید و دکوراسیون منزل شما سبک مدرن دارد، بهتر است که به سراغ کابینت دو یا چند رنگ بروید. البته دقت داشته باشید که انتخاب رنگ های کابینت باید اصولی باشد و به شما و بیننده حس خوبی منتقل کند. یکی از موارد مهم که باید به آن دقت داشته باشید هم خوانی داشتن رنگ کابینت با وسایل منزل است. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد ساخت و بازسازی آشپزخانه را دارید بهتر است که قبل از ان ابتدا رنگ کابینت را با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب کنید و در اخر به سراغ انتخاب رنگ کف و دیوار بروید.

انتخاب رنگ کابیت برای آشپزخانه کوچک

رنگ ها می توانند برای افراد خطای دید ایجاد کنند. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که رنگ کابینت آشپزخانه خود را بر اساس متراژ و میزان نوری که وارد آشپزخانه شما می شود انتخاب کنید. در آشپزخانه هایی که دارای فضاهای کوچک و بزرگ هستند، علاوه بر اینکه باید به سبک و طراحی کابینت دقت ویژه ای داشته باشید، انتخاب یک رنگ خوب نیز باید مورد توجه قرار گیرد. شما باید برای نشان دادن فضای کوچک آشپزخانه، رنگی را انتخاب کنید که این فضا را بزرگ تر و بازتر نشان دهد. پس با توجه به تاثیر رنگ در نشان دادن فضای بزرگ آشپزخانه پیشنهاد ما این است که از رنگ تیره برای کابینت خود استفاده نکنید. برای آشپزخانه ای که دارای متراژ کم است بهترین گزینه رنگ سفید و طوسی است. برای این که آشپزخانه کوچک شما زیباتر نشان داده شود بهتر است که از کابینت های تک رنگ استفاده کنید. زیرا که استفاده از کابینت های تک رنگ باعث خطای دید در مخاطب می شود و آشپزخانه شما را بزرگتر نشان می دهد. اصولا برای آشپزخانه هایی که دارای متراژ زیاد هستند از کابینت هایی با رنگ تیره استفاده می کنند. برای اینکه جذابیت آشپزخانه شما بیشتر شود بهتر است که از کابینت های چند رنگ در سبک مدرن استفاده کنید.

تفاوت کابینت کلاسیک و مدرن

همان طور که اشاره کردیم یکی از مهم ترین عناصر آشپزخانه کابینت است که نه تنها کاربرد بسیار مهم داشته بلکه یک وسلیه تزئینی بوده که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما می گذارد. پس در انتخاب کابینت باید دقت داشته باشید که متناسب با محیط آشپزخانه باشد. قیمت کابینت ها معمولا زیاد هستند و به علت داشتن هزینه بالا تعویض ان بسیار گران تمام می شود و شاید هم به همین راحتی انجام نشود. کابینت کلاسیک سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این نوع از کابینت از ام دی اف است. روی درب های ان دارای حکاکی بوده و دستگیره های ان پر زرق و برق هستند که نقش و نگارهای زیبایی دارد. این کابینت ها ظاهر لوکس و سلطنتی دارد. اما بر خلاف کابینت کلاسیک، جنس کابینت مدرن می تواند از چوب، های گلاس و… باشد. این نوع کابینت دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است. اما بر خلاف کابینت های کلاسیک ظاهری بسیار ساده دارند و همه آن ها بدون طرح هستند و تنوع طرحی خاصی ندارند.

همچنین قیمت کابینت مدرن نسبت به کابینت کلاسیک ارزان تر است. کابینت کلاسیک دارای طرح های حکاکی و پر زرق و برق است اما کابینت های مدرن طراحی بسیار ساده ای دارند. کابینت مدرن تنوع رنگی بسیار بالایی نسبت به کابینت کلاسیک دارد. کابینت کلاسیک دارای ابزار خوری بالا است اما کابینت مدرن اینگونه نیست. کابینت های مدرن به اسانی قابل تعمیر می باشد اما کابینت های کلاسیک به همین راحتی و اسانی تعمیر نمی شود. اگر در خواست کنید کابینت از مواد عالی استفاده شود عمر و مقاومت کابینت بالا می رود. اما کابینت کلاسیک نسبت به کابینت مدرن عمر و دوام بیشتری دارد. کابینت های کلاسیک زودتر کثیف می شوند اما در کابینت های مدرن اینگونه نیست. جنس کابینت کلاسیک از چوب خالص یا ام دی اف است اما کابینت مدرن تنوع جنسی بالاتری دارد. کابینت های مدرن برخلاف کابینت های کلاسیک سطحی براق و یکدست دارند. کابینت های کلاسیک دارای تاج هستند اما در کابینت مدرن همچین چیزی دیده نمی شود.

سوالات متداول کابینت مدرن

آیا می توان در طراحی کابینت مدرن از دو نوع رنگ استفاده کرد؟

پاسخ شما بله است. استفاده از ترکیب رنگی در طراحی کابینت مدرن باعث افزایش جذابت و زیبایی آن می شود.

تفاوت کابینت مدرن و کلاسیک چیست؟

مهم ترین تفاوت در سادگی، خطوط راست گوشه و رنگ های خنثی در کابینت مدرن است.

جدیدترین طرح های کابینت مدرن چگونه است؟

استفاده از ورق های مات و طراحی کابینت به صورت ترکیب حجمی از جدیدترین نوآوری کابینت مدرن است.

کابینت مدرن بهتر است یا کلاسیک؟

پاسخ به این سوال نسبی و با توجه به سلیقه و روحیات استفادکنندگان متغیر است، اما امروزه گرایش و توجه به کابینت های مدرن بسیار بیشتر از پیش است.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید