021-22314022

کابینت هایگلاس زیبایی و ظرافت در عین سادگی + 24 طرح متنوع

فهرست عناوین

در حال حاضر، توجه افراد بیش از پیش به جنبه دکوراتیو آشپزخانه ها معطوف شده است؛ با ورود طراحان ماهر و متریال‌ های متنوع، انقلابی در صنعت ساخت کابینت ایجاد شده است. در گذشته، اکثر آشپزخانه‌ ها از کابینت‌ های فلزی استفاده می ‌کردند، اما امروزه با توجه به متریال گوناگون مانند چوب و ام دی اف، این مواد با ورق‌ ها و مواد مختلف ترکیب شده و کابینت‌ های زیبا و لوکس ایجاد می ‌شود. در این مقاله، قصد داریم با کابینت ‌های گلاس و مزایا و معایب آن، همراه با گستره رنگبندی این نوع کابینت آشنا شویم.

 

قیمت کابینت های گلاس سازا دیزاین

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کابینت های گلاس چیست؟

کابینت‌ های گلاس جزء دسته کابینت‌ های مدرن محسوب می ‌شوند. در واقع، این نوع کابینت از یک ورق با مغز ام دی اف و روکش پلکسی گلاس، که نوعی پلاستیک است تشکیل شده است. به ‌طور عمومی، به منظور کاهش هزینه، کابینت‌ های “های گلاس” از یک سو با یک لایه پلکسی گلاس پوشانده می ‌شوند. این لایه، به کابینت ‌های گلاس حالتی براق و شفاف می ‌بخشد، که به همین دلیل در تجهیزات دکوراتیو دیگر نیز مورد توجه قرار می‌ گیرد. کابینت‌ های گلاس با نام‌ هایی چون AGT و… جزء زیباترین متریال ‌ها و ترک ‌های سبک محسوب می ‌شوند. این نوع کابینت به دلیل قیمت مناسب و ظاهر زیبایی که دارد، در بازار دکوراسیون و تجهیزات زیبایی جایگاه ویژه‌ ای کسب کرده است.

کابینت های گلاس (مدرن – شیک – ساده)

علاوه بر کابینت ‌های گلاس آشپزخانه، یک نوع دیگر از این سبک کابینت در بازار به نام “پلی گلاس” عرضه شده است. پلی گلاس نیز از جنس ام دی اف است، اما با این تفاوت که یک لایه پلی استر روی آن اضافه می شود. این نوع کابینت نسبت به کابینت‌ های گلاس، درخشش و براقیت بیشتری از خود نشان می ‌دهد و همچنین در مقابل خط و خش، مقاومت بیشتری ایجاد می ‌کند.
بهترین نوع ام دی اف برای کابینت‌ های گلاس، معمولا از کشورهایی نظیر آلمان، ایتالیا و اتریش وارد می ‌شود. اما به دلیل توجه سفارش‌ دهندگان به قیمت مناسب و همچنین تلاش کابینت‌ سازان برای ارائه گزینه‌ های با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه، بسیاری از تولیدکنندگان از مواد ام دی اف ترکیه ای برای ساخت کابینت ‌های گلاس استفاده می ‌کنند. برندهای ترکیه‌ ای مانند Aisik ایشیک و AGT در زمینه کابینت‌ های گلاس شناخته شده‌ هستند. این امر نشان ‌دهنده اهمیت انتخاب جنس و برند مناسب است که باید با میزان هزینه و بودجه مشتری مطابقت داشته باشد.
سطح صیقلی براق و شیشه ‌ای کابینت‌ های گلاس، این کابینت ‌ها را به گزینه ای مناسب برای آشپزخانه ‌های کم نور تبدیل کرده است. به این ترتیب، با بازتاب نور از محیط بیرون و داخل، به عنوان یک منبع نور طبیعی محسوب می‌ شوند و به روشنایی و زیبایی آشپزخانه می افزایند. البته باید در نظر داشته باشید که این تأثیر، به رنگ انتخابی کابینت نیز بستگی دارد. در ادامه این مقاله شما را با رنگ بندی متنوع و جذاب کابینت های گلاس آشنا خواهیم کرد.

انواع کابینت هایگلاس

کابینت‌ های گلاس در انواع مختلفی عرضه می ‌شوند که می ‌توانند با توجه به سلیقه شما اجرا شوند. دو نوع معمول از کابینت‌ های گلاس عبارتند از کابینت پلی گلاس و کابینت لمی گلاس. کابینت پلی گلاس به دلیل داشتن یک لایه روکش پلی استر از براقیت بیشتری نسبت به دیگر انواع کابینت‌ های گلاس برخوردار است. کابینت لمی گلاس نیز دارای یک لایه روکش پی وی سی است، بنابراین بازتاب نور این نوع کابینت بسیار زیاد است و موجب افزایش روشنایی در فضا می‌ شود.

رنگبندی کابینت های گلاس

کابینت‌ های گلاس مدرن دارای رنگبندی‌ های بسیار متوع و جذاب هستند. با توجه به هر سلیقه ‌ای و هر دکوراسیونی، می ‌توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. تنوع زیاد در رنگبندی ‌ها، شما را قادر می ‌سازد تا از مدل ‌های طرح دار و ساده، همچنین رنگ های متنوع و مات یا براق استفاده کنید. به این ترتیب، با انتخاب از میان صدها گزینه موجود، می‌ توانید کابینت‌ هایی با مدل و رنگی که با سلیقه‌ خود هماهنگ است، به دکور آشپزخانه خود اضافه کنید.

کابینت های گلاس سفید

رنگ سفید به عنوان یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها برای این نوع از کابینت است. کابینت‌ های گلاس سفید رنگ به سادگی با سایر رنگ ‌ها ترکیب می ‌شوند و توانایی ایجاد هماهنگی با دیگر عناصر دکوری را دارند. یکی از مزیت های مهم در انتخاب رنگ سفید برای کابینت این است که نور را به طور موثری منعکس کرده وهمین امر باعث می شود که فضای آشپزخانه روشن و پرنورتر نشان داده شود. انتخاب رنگ سفید به دلیل توانایی در بزرگ ‌نمایی فضاهای کوچک آشپزخانه نیز بسیار محبوب است.

نتیجه گیری

استفاده از کابینت‌ های گلاس در دکوراسیون داخلی و طراحی کابینت آشپزخانه یا سایر فضاها، به دلیل ویژگی ‌های خاص آنها، جذابیت بسیار زیادی دارد. سطوح های گلاس به راحتی تمیز می ‌شوند و نگهداری از آنها نسبت به برخی از سطوح دیگر آسان ‌تر است.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید