021-22314022

کابینت هایگلاس راهی برای ایجاد آشپزخانه ‌ای مدرن و شیک + 16 طرح جدید

فهرست عناوین

اگر قصد دارید آشپزخانه خود را بازسازی کنید، به خاطر داشته باشید که روکش کابینت شما می تواند تاثیر زیادی بر ظاهر و حس کلی فضا داشته باشد. در چند سال اخیر، کابینت های های گلاس به دلیل جذابیت بصری چشمگیرشان بسیار محبوب شده اند. روکش کابینتی که انتخاب می ‌کنید، صرف نظر از جنس کابینت که انتخاب می ‌کنید می ‌تواند ظاهری کاملا متفاوت ایجاد کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای انتخاب کابینت های گلاس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

 

قیمت کابینت های گلاس سازا دیزاین

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مزایای کابینت آشپزخانه های گلاس

  • تاثیر بر فضا و نور

کابینت های های گلاس براق، عنصری چشمگیر برای آشپزخانه های مدرن هستند و برای طراحی دکوراسیون سبک معاصر به جای آشپزخانه های سنتی مناسب ترند. به علاوه، کابینت های براق نور را به طور موثری منعکس می کنند و اتاق را روشن تر و بزرگ تر جلوه می دهند. کابینت های های گلاس بازتاب دهنده طبیعی نور هستند و توهم فضای گسترده تر را ایجاد می کنند. این ویژگی به ویژه برای آشپزخانه های کوچک یا باریک جذاب است. البته به ابن نکته توجه داشته باشید که انتخاب رنگ در تأثیرگذاری بر بازتاب نور بسیار مهم است. به عنوان مثال رنگ های روشن مانند سفید، خاکستری و کرم قطعا تاثیر بیشتری بر گسترش فضا و بازتاب نور خواهند داشت.

  • تمیزی و دوام

سطوح براق علاوه بر اینکه مزایای زیبایی شناختی بسیاری دارند، سطح صاف آنها تمیز کردن را آسان می کند. علاوه بر این، روکش ضد آب، آنها را برای شرایط مختلف رطوبت و دمای آشپزخانه مناسب می کند. بسیاری از کابینت های های گلاس دارای ویژگی‌ های ضد خش هستند و به دوام و طول عمر کابینت‌ های آشپزخانه شما می‌ افزایند.

  • زیبایی شناسی مدرن

کابینت های گلاس به دلیل ظاهر مدرن و براق در طراحی آشپزخانه معاصر محبوب هستند. کابینت های گلاس امکان طراحی نوآورانه را فراهم می کند. ظاهر شیک آنها با تلفیق طراحی های منحصر به فرد، به صاحبان خانه اجازه می دهد تا به یک دکوراسیون آشپزخانه اختصاصی و پیشرفته دست یابند. به عنوان مثال ترکیب کابینت های بالایی های گلاس براق با کابینت های پایینی با روکش مات ظاهری پویا ایجاد می کند که به آشپزخانه شما عمق و جذابیت می بخشد. علاوه بر این، از دستگیره ها می توان برای افزودن رنگ یا بافت شیک به آشپزخانه استفاده کرد. همچنین تلفیق نورپردازی با کابینت های های گلاس براق می تواند یک فضای آشپزخانه روشن و جذاب ایجاد کند.

 

متریال کابینت های گلاس

تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF): این چوب مهندسی شده پایه ای صاف و یکدست برای روکش های گلاس ایجاد می کند و ظاهری براق و امروزی را تضمین می کند.

روکش پلکسی گلاس: روکش پلکسی گلاس از جنس پلاستیک به طرز ماهرانه ای روی هسته ام دی اف زده می شود و درخشش آینه مانند خیره کننده ایجاد می کند. این روکش بادوام جلوه زیبایی به کابینت ها می بخشد.

لبه ‌بندی: تکنیک ‌های دقیق لبه ‌بندی برای دستیابی به لبه‌ های بدون درز استفاده می‌ شود و ظاهر صیقلی صفحه را بهبود می‌ بخشد.

این مواد و تکنیک ها با هم ترکیب می شوند تا کابینت هایی با براقیت بالا تولید کنند که جذابیتی بی انتها را به وجود آورند و برای آشپزخانه ها و حمام های مدرن عالی هستند.

 

معایب کابینت های های گلاس

در حالی که کابینت های های گلاس مزایای بسیاری دارند، اما با چند ضعف نیز همراه هستند. کابینت های براق بیشتر مستعد نشان دادن اثر انگشت و لک هستند. با این حال شما می توانید از روکش های با کیفیت بالا و ضد لک استفاده کنید که در این صورت آنها می توانند انتخاب خوبی برای آشپزخانه شما باشند.

 

هنگام خرید کابینت های گلاس چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

کابینت های گلاس براق می تواند حس لوکسی را به هر آشپزخانه ای اضافه کنند. با این حال، هنگام سرمایه گذاری روی آنها، باید چندین عامل را در نظر بگیرید تا از جذابیت و عملکرد ماندگار آنها اطمینان حاصل کنید:

اطمینان حاصل کنید، کابینت‌ هایی که انتخاب می‌ کنید دارای یک روکش صاف و با کیفیت بالا هستند.

دوام و عملکرد کابینت ها بسیار مهم است. به دنبال ویژگی ‌های پیشرفته‌ ای مانند مکانیسم ‌های باز و بست نرم و همچنین کیفیت ساخت و سازی باشید‌ که طول عمر کابینت شما را می‌ دهد. انتخاب مواد به طور قابل توجهی بر دوام و ظاهر کابینت ها تأثیر می گذارد.

 

سخن آخر

انتخاب کابینت های گلاس چیزی فراتر از زیبایی شناسی است. این کابینت ها با ظاهر شیک، بی عیب و نقص و عملکرد پیشرفته خود، نمونه بارز یک انتخاب هوشمندانه هستند. به یاد داشته باشید، آشپزخانه شما امتداد سلیقه و سبک زندگی شماست. کابینت های گلاس می تواند به ارتقای فضای آشپزخانه شما کمک کند و آن را به پناهگاهی دنج و شیک برای شما تبدیل کند.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید