021-22314022

پرطرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس + 12 طرح جدید

فهرست عناوین

کابینت ‌های گلاس مدرن از تنوع بسیاری در رنگ ‌ها برخوردار هستند. با توجه به سلیقه و دکوراسیون مختلف، می ‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. این کابینت‌ ها به صورت مات یا براق با صدها مدل طرح دار و یا ساده در رنگ‌ های مختلف ارائه می ‌شوند. تنوع گسترده در رنگ ‌ها باعث شده که کابینت ‌های گلاس مدرن در هر نوع دکوراسیونی محبوب باشند؛ از آشپزخانه‌ ها و کمد دیواری‌ ها گرفته تا دکور تلویزیون و دکوراسیون داخلی منازل را شامل می شود. همچنین در دکوراسیون اداری، این کابینت‌ ها می ‌توانند با طراحی شیک، دکوراسیون اداری را زیبا کنند. در دکوراسیون تجاری نیز، برای بوتیک‌ های زیبا مورد استفاده قرار می‌ گیرند. طرح و رنگ کابینت ‌های گلاس به گونه ‌ای متنوع است که امکان انتخاب بر اساس سلیقه طراحان دکوراسیون را فراهم می‌ کند.

قیمت کابینت های گلاس سازا دیزاین

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رنگ های کابینت ‌های گلاس معمولا بسیار تنوع دارند و محبوبیت آنها ممکن است با توجه به سلیقه ‌ها و روندهای طراحی داخلی مختلف تغییر کند. با این حال، برخی از رنگ های پرطرفدار برای کابینت‌ های گلاس عبارتند از:

کابینت های ‫گلاس سفید‬

کابینت ‌های گلاس با رنگ سفید از جمله انتخاب ‌های بسیار محبوب هستند. رنگ سفید به راحتی با سایر رنگ‌ ها ترکیب می‌ شود و نور را به خوبی منعکس می ‌کند. این ویژگی باعث می‌ شود که فضای آشپزخانه روشن و باز شود. انتخاب رنگ سفید به دلیل اینکه به بزرگ تر جلوه کردن محیط آشپزخانه کمک می کند و آن را فضایی بازتر به نظر می آورد، بسیار معمول است.

کابینت های گلاس خاکستری‬

خاکستری به عنوان یک رنگ خنثی، با هر رنگ دیگری ترکیب شود می تواند جلوه ‌ای خاص به دکوراسیون شما ببخشد. در دکور کابینت‌ های گلاس، ترکیب رنگ خاکستری با سفید یا طوسی و یا حتی با رنگ ‌های قوی نظیر نارنجی، سبز، قرمز و… می ‌تواند جذابیت زیادی به فضا اضافه کند. مهم است به یاد داشت که از خاکستری به تنهایی استفاده نکنید، زیرا ممکن است آشپزخانه را بی روح و کم جلوه کند. با ایجاد ترکیبات مناسب، می ‌توانید جلوه‌ ای زیبا و هماهنگ در دکوراسیون خود داشته باشید.

‫کابینت های گلاس سیاه‬

رنگ مشکی عمدتا به عنوان رنگ دوم در ترکیب با رنگ ‌های روشن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این رنگ به عنوان یکی از رنگ‌ های مدرن شناخته می ‌شود و نکته مهم آن، ترکیب با رنگ‌ های روشن است. اثر مشکی بیشترین تأثیر را زمانی دارد که سایر قسمت‌ های خانه و آشپزخانه دارای رنگ‌ های روشن باشند. بنابراین، دکور کابینت ‌های گلاس سیاه و سفید به عنوان یکی از مدرن‌ ترین کابینت ‌های ترند سال شناخته می‌ شوند.

کابینت های گلاس نسکافه ای

در حال حاضر، رنگ نسکافه ‌ای به عنوان یکی از مدرن ‌ترین رنگ‌ ها برای آشپزخانه شناخته می‌ شود. به طور عموم، کابینت‌ های گلاس با رنگ نسکافه ‌ای با رنگ ‌های سفید یا کرم ترکیب می‌ شوند تا جلوه زیباتری به آشپزخانه ببخشند. اغلب افراد فکر می ‌کنند که این رنگ ممکن است خیلی تکراری باشد و مانند گذشته خاصیتی نداشته باشد، اما تجربیات نشان داده است که بسیاری از افراد این رنگ را بسیار دوست دارند.

کابینت های گلاس بژ

رنگ بژ، به دلیل تنوعی که به آشپزخانه می ‌بخشد، با رنگ ‌های مختلف از جمله سفید، قرمز، آبی و قهوه ‌ای به خوبی قابل ترکیب است. این رنگ به عنوان یکی از بهترین انتخاب ‌ها برای کابینت‌ های گلاس شناخته می‌ شود. استفاده از رنگ بژ بر روی هر نوع کابینت، چه مدرن و چه کلاسیک، زیبایی و کارایی بالایی به آن می ‌بخشد.

کابینت های گلاس نارنجی

شاید این رنگ کابینت به سلیقه هر فرد نخورد، اما تعداد زیادی از افراد لذت می ‌برند که از داشتن کابینت ‌های گلاس نارنجی استفاده می‌ کنند. اگر نزدیک ‌ترین نگاهی به کابینت ‌های گلاس نارنجی داشته باشید، خواهید دید که چرا این رنگ به عنوان یکی از بهترین رنگ ‌های کابینت‌ های گلاس شناخته می ‌شود. رنگ نارنجی از دسته رنگ ‌های گرم به حساب می ‌آید که حس شادی و هیجان را در بیننده ایجاد می ‌کند. اگر تصور می ‌کنید که کابینت ‌های نارنجی یکدست کمی تند و فرازنده هستند، می ‌توانید آنها را با رنگ ‌های دیگر مانند سفید ترکیب کنید.

کابینت های گلاس سبز

رنگ سبز به عنوان نماد طبیعت شناخته می ‌شود و می ‌توانید از این رنگ به صورت یکدست یا با ترکیب با رنگ سفید استفاده کنید. ترکیب سبز و سفید، یک آشپزخانه زیبا و دلپذیر را به وجود می‌ آورد. استفاده از های گلاس سبز برای سبک‌ های کلاسیک و سنتی مناسب نیست، اما نهایتا انتخاب بر اساس سلیقه شماست.

همانطور که اشاره کردیم، رنگ کابینت‌ های گلاس دارای تنوع بسیار زیادی هستند، اما این موضوع باعث می شود که افراد در انتخاب رنگ سردرگم شوند یا نتوانند مشخص کنند کدام رنگ از کابینت ‌های های گلاس برای آنها مناسب است. در چنین مواقعی، می ‌توانید از مدل های اجرا شده قبلی ایده گرفته و از خدمات مشاوره و راهنمایی مجموعه بهره‌مند شوند.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید