021-22314022

انواع کابینت آشپزخانه با طرح چوب

فهرست عناوین

انواع مختلف کابینت طرح چوب

کابینت ها به دلیل این که یکی از اجزای اصلی و بسیار مهم در هر خانه ای به شمار می روند در طراحی و انتخاب نوع آن ها باید دقت و توجه لازم را به کار برد. صفحات ام دی اف به دلیل این که دارای ویژگی ها و مزایای زیادی هستند باعث می شوند تا برای ساخت کابینت آشپزخانه اغلب از کابینت ام دی اف استفاده شود. کابینت های ام دی اف با طرح ها و رنگ های بسیار زیادی عرضه می گردند. برای آشنایی با انواع کابینت های طرح چوب و ویژگی های آن ها با ما همراه باشید.

کابینت طرح چوب

کابینت های طرح چوب به طور کلی از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار هستند که در ادامه به توضیح دلایل آن خواهیم پرداخت نه تنها در ساخت کابینت های طرح چوب بلکه در ساخت انواع مختلف کابینت ها مثل کابینت ممبران، کابینت های گلاس و کابینت مدرن می توان از ام دی اف استفاده کرد. ماده اصلی که در ساخت کابینت با طرح چوب استفاده می شود MDF است. برای این که ورقات دست نخورده MDF تبدیل به کابینت با طرح چوب شوند مراحل متفاوتی باید طی گردد. برای تولید کابینت طرح چوب که یکی از انواع کابینت های کلاسیک به شمار می رود از صفحاتی به اندازه 16 تا 25 میلی متر بهره می برند. بعد از این که از MDF به عنوان متریال اصلی آن استفاده شد ، یک لایه بسیار نازک از طرح چوب در قسمت درب ها قرار می دهند. اندازه روکش ها باید اندازه گیری شود و سپس دستگاه CNC شکل نهایی روکش را درست می کند. برای رنگ کردن کابینت باید طرح نهایی را به سیستم رنگ کاری منتقل کنند. کابینت طرح چوب همان طور که قبلا هم ذکر کردیم می تواند جزئی از کابینت کلاسیک به شمار رود. کابینت های طرح چوب نیز دارای طرح و نقش هایی در قسمت درب کابینت می باشند. کابینت های طرح چوب دارای ستون هایی هستند که در آن ها از هنر منبت کاری استفاده شده است و همین طور طرح ها و نقش های دیگری مانند الماس و گل در قسمت تاج باعث می شود که کابینت طرح چوب جلوه بسیار جذاب و زیبایی پیدا کند. نقش ها و طرح های اضافه ای که بر روی کابینت آشپزخانه به کار می رود اگر هم رنگ با خوده کابینت آشپزخانه انتخاب گردند در زیبایی آن تاثیر بالاتری دارند. کابینت های طرح چوب از انواع جدیدی هستند که اخیرا از آن به عنوان سبک جدیدی در کابینت آشپزخانه می توان استفاده کرد. از کابینت های طرح چوب آشپزخانه به عنوان کابینت های روکش چوب نیز نام می برند.

بهترین رنگ کابینت چوبی

رنگ مناسب برای کابینت طرح چوب

کابینت های آشپزخانه ای که طرح چوب هستند به دلیل این که دارای کیفیت و دوام بالایی می باشند محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارند. همین طور که قبلا هم ذکر کردیم طرح و نقش هایی که بر روی آن حک شده است نیز یکی از عوامل جذابیت این کابینت می باشد. از آن جا که رنگ های مختلفی از این کابینت در بازار وجود دارد در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین رنگ های موجود در بازار آشنا سازیم.

 

کابینت طرح چوب با رنگ سفید

کابینت های طرح چوب سفید به همراه ستون ها و طراحی های جذابی که دارند باعث زیبایی بیش تر خانه شما خواهند شد. کابینت های سفید به خودی خود باعث روشنایی بیش تر آشپزخانه شما می گردند حال اگر آشپزخانه شما دارای پنجره ای نیز باشد نورگیری آشپزخانه شما بیش تر خواهد شد.

انتخاب میان کابینت طرح چوب یا کابینت ممبران

کابینت آشپزخانه ای که دارای سبک کلاسیک است دارای طرح های برجسته و نقش هایی است که در سه حالت مختلف مورد تولید قرار می گیرد. کابینت هایی که به طور کلی از چوب طبیعی ساخته می شوند به علت قیمت گرانی که دارند کمتر مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرند. در میان دو مدل بعدی یعنی کابینت ممبران و کابینت مورد بحث ما در این مقاله می توان گفت که کابینت ممبران از نظر قیمتی تفاوتی با کابینت طرح چوب ندارد اما باید توجه داشت که مراحل ساخت کابینت ممبران از کابینت طرح چوب بسیار متفاوت می باشد. برای ساخت هر دو این کابینت ها از MDF استفاده می شود.

همین طور بخوانید درباره رنگ مناسب برای ام دی اف آشپزخانه

کابینت مدرن با طرح چوب

با این که کابینت های طرح چوب بیش تر برای کابینت های سبک کلاسیک استفاده می شوند اما از این نوع می توان برای کابینت مدرن نیز بهره برد. کابینت های چوبی تاریخچه بسیار طولانی در ساخت کابینت دارند. کابینت های چوبی ای که در حالت مدرن ساخته می شوند دارای رنگ های زیبا و جذابی هستند که باعث می شوند دکوراسیون داخلی خانه شما بسیار جذاب گردد. در قدیم الایام به علت این که افراد انتخاب زیادی نداشتند بیش تر از رنگ هایی مانند قهوه ای برای کابینت های طرح چوب استفاده می شد ولی امروزه تنوع رنگی زیادی برای کابینت های آشپزخانه وجود دارد.

کابینت های گلاس با طرح چوب

یکی از طرح هایی که فروش بالایی در بازار داخلی و خارجی دارد، استفاده از کابینت های گلاس با رنگ سفید و طرح چوب است. استفاده از رنگ های ترکیبی همیشه ایده ای جذاب در ساخت انواع مختلف کابینت بوده است. درهای کابینت های گلاس اگر به رنگ سفید انتخاب شوند تاثیر به سزایی در روحیه افرادی که مشغول آشپزی هستند خواهد گذاشت. رنگ سفید مخصوصا از رنگ هایی است که به دلیل این که یک رنگ خنثی به شمار می رود برای افراد با سلیقه های مختلف می تواند بسیار مناسب باشد. از دیگر ویژگی های کابینت های گلاس سفید روشنایی و درخشندگی بیش تر آشپزخانه شما می باشد. حال اگر این رنگ سفید را با رنگ های دیگر مخصوصا رنگ چوب ترکیب کنید نمایی فوق العاده جذابی برای آشپزخانه شما ایجاد خواهد شد و همین طور باعث گرمی و صمیمیت بیش تر آشپزخانه خواهد شد. انتخاب طرح چوب برای رویه کابینت می تواند برای کابینت های گلاس شما بسیار مناسب و قابل توجه باشد. یکی دیگر از ویژگی های خوب کابینت های گلاس درخشندگی و براق بودن صفحات این کابینت می باشد.

جدول و نوع کابینتشروع قیمت از (ریال)
کابینت ملامینه 26,000,000
کابینت های گلاس ایرانی30,000,000
کابینت های گلس ترک 38,000,000
کابینت ورق ایزوفام30,000,000
کابینت ممبران42,000,000
کابینت نئوکلاسیک49,000,000
کابینت رنگ پلی یورتان71,000,000
کابینت روکش چوب41,000,000
کابینت ورق فرامید36,000,000
کابینت ورق تیسان28,000,000

به این صفحه امتیاز دهید

از 1 تا 5 نظرتون رو ثبت کنید

امتیاز خود را ثبت کنید